Dit Navn: Mads
Dit Minecraft Navn: Enk3lt
Alder: 20
Sted: Østjylland
Interesser: Spil, computer, Basketball, LoL, CS etc.
Minecraft erfaring: Jeg spillede en del sammen med nogle venner for nok 1 år siden, på en server kaldet "Orcworm.co.uk" (Tjek hjemmesiden), men blev træt af det da de resetted serveren meget tit, jeg var en såkaldt "Builder" på deres server og jeg var in charge for at bygge de forskellige ting
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg ledte efter en god MC server så kiggede på http://www.minecraftlisten.dk/ og der fandt jeg den her
Venner på serveren: ingen
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server primært grundet de 2 grundlag her
- Normal: Den primære verden hvor man bygger og som aldrig bliver resat.
- Adventure: Udforsk nye ressourcer og kæmp for dine XP.
det sætter jeg stor pris på i en server
Og ja,jeg har læst reglerne
jeg håber i vil tage ansøgningen i betragtning, og den bliver godkendt mvh. Mads
Ansøgning :)
-
Re: Ansøgning :)
Godkendt. Kom ind og bliv testet i reglerneEnk3lt wrote:Dit Navn: Mads
Dit Minecraft Navn: Enk3lt
Alder: 20
Sted: Østjylland
Interesser: Spil, computer, Basketball, LoL, CS etc.
Minecraft erfaring: Jeg spillede en del sammen med nogle venner for nok 1 år siden, på en server kaldet "Orcworm.co.uk" (Tjek hjemmesiden), men blev træt af det da de resetted serveren meget tit, jeg var en såkaldt "Builder" på deres server og jeg var in charge for at bygge de forskellige ting
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg ledte efter en god MC server så kiggede på http://www.minecraftlisten.dk/ og der fandt jeg den her
Venner på serveren: ingen
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server primært grundet de 2 grundlag her
- Normal: Den primære verden hvor man bygger og som aldrig bliver resat.
- Adventure: Udforsk nye ressourcer og kæmp for dine XP.
det sætter jeg stor pris på i en server
Og ja,jeg har læst reglerne
jeg håber i vil tage ansøgningen i betragtning, og den bliver godkendt mvh. Mads
- Grandt_666