Tilføj mig på Steam hvis I vil være med mig, jeg er selv lige startet på det.
Mit brugernavn på Steam er Damale91 ligesom herinde og jeg har mic, så vi kan koordinere på Skype, TS, Mumble, hvad det nu skulle være

Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
Vi er simpelthen nødt til at få implementeret en "like" funktion her på sidenNinjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
Jeg tror lige vi overlever uden den. Vi skal ikke ud og lave mere om på phpbb da det i forvejen er svært nok at vedligeholdeDamale91 wrote:Vi er simpelthen nødt til at få implementeret en "like" funktion her på sidenNinjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
Kachuu plays the Work card!Ninjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card