Kom join, byg din egen unikke tank med blokke lidt a la Minecraft, tilføj hjul, våben, jetmotorer, shields og kæmp mod de andre
Tilføj mig på Steam hvis I vil være med mig, jeg er selv lige startet på det.
Mit brugernavn på Steam er Damale91 ligesom herinde og jeg har mic, så vi kan koordinere på Skype, TS, Mumble, hvad det nu skulle være
Robocraft
- julemand101
Re: Robocraft
Det virker som om du altid er bagefter hvad angår spil der skal spilles. Sidst var det Rust i følgende tråd:
viewtopic.php?f=11&t=6190
Jeg ved at Ninjastick og en række andre har været i gang for nogle uger siden med Robocraft hvor de spillede dagligt flere timer om dagen. Eftersom der ikke er nogen der gør det længere tror jeg de har fået nok at spillet.
Men det kan da være der er enkelte tilbage der ikke har fået nok at spillet.
Må jeg anbefale du er med i vores Steam gruppe så du kan følge lidt med i hvad der bliver spillet?
http://steamcommunity.com/groups/craftersdk
viewtopic.php?f=11&t=6190
Jeg ved at Ninjastick og en række andre har været i gang for nogle uger siden med Robocraft hvor de spillede dagligt flere timer om dagen. Eftersom der ikke er nogen der gør det længere tror jeg de har fået nok at spillet.
Men det kan da være der er enkelte tilbage der ikke har fået nok at spillet.
Må jeg anbefale du er med i vores Steam gruppe så du kan følge lidt med i hvad der bliver spillet?
http://steamcommunity.com/groups/craftersdk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- GumZ1110
ja eller kom på mumble, der er altid der de skøre ideer opstår, lige nu spilles der en del CS:GO da det er det nye blandt de unge
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Damale91
Det er heller ikke fair når jeg har et arbejde at passe og ikke har måttet være med i jeres lille gruppe!
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Kachuu
Damale91 plays the Work card
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Damale91
You gave me no choice......
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Ninjastick
Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Damale91
Vi er simpelthen nødt til at få implementeret en "like" funktion her på sidenNinjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
- julemand101
Jeg tror lige vi overlever uden den. Vi skal ikke ud og lave mere om på phpbb da det i forvejen er svært nok at vedligeholdeDamale91 wrote:Vi er simpelthen nødt til at få implementeret en "like" funktion her på sidenNinjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Kachuu
Kachuu plays the Work card!Ninjastick wrote:Du skal ikke komme for godt i gang med at pege på andre; det kort trækker du også selv tit!Kachuu wrote:Damale91 plays the Work card
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.