Hej Community
Jeg Alexujm går over overvejer om der ikke snart skal ske noget på crafters. Jeg overvejer om der ikke skal laves en Spleef turnering. Men jeg mangler nogle ting.
Her er en liste over de ting jeg mangler
1 arena
En hel del sne blocks.
8+ Spiller
Håber der bliver en god opbakning.
Hilsen Alexujm
Spleef Tournament
- Kachuu
Re: Spleef Tournament
så du mangler ikke præmier ?
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Ninjastick
Arenaen skal du enten låne dig til at eller bygge selv. Jeg vil foreslå dig at lave din egen, da du ellers er afhængig af at vide hvem der har bygget nuværende og fange dem online (evt. smide dem en pm).alexujm wrote:Her er en liste over de ting jeg mangler
1 arena
En hel del sne blocks.
8+ Spiller
Det er ret let at lave en snefarm og jeg skal gladeligt vise dig hvordan ^^
Sidst men ikke mindst, så giv en melding når du har fået styr på det andet og ved hvornår du kan afholde arrangementet.
Ps: Som Kachuu skrev, så ville det nok også være en fin idé at finde ud af hvad der sker med dem der vinder.
God vind med det
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- alexujm
okey. Ninja.
Jeg vil gerne vide hvordan man laver en snefarm.
Jeg har også et sted i skyworld, som måske kan bruges.
Og jeg finder på noget til vinderen.
Datoen bliver nok rykket til et senere tidspunkt. Men skal nok skrive.
Jeg vil gerne vide hvordan man laver en snefarm.
Jeg har også et sted i skyworld, som måske kan bruges.
Og jeg finder på noget til vinderen.
Datoen bliver nok rykket til et senere tidspunkt. Men skal nok skrive.
Ejer af Fattigmands arenaen
- Ninjastick
Nizzle! Du siger bare til når du skal have et mikro-kursus ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- alexujm
Så er Sikris og mig begyndt på opbygningen af arenaen.
Men vi kunne stadigvæk bruge noget hjælp evt. donationer.
Jeg regner med at vi er færdige inden for 30 dage(20 med hjælp og donationer).
Det eneste jeg mangler er, en masse deltager.
Hvis i har lyst til at deltage, så send en pm til mig.
Men vi kunne stadigvæk bruge noget hjælp evt. donationer.
Jeg regner med at vi er færdige inden for 30 dage(20 med hjælp og donationer).
Det eneste jeg mangler er, en masse deltager.
Hvis i har lyst til at deltage, så send en pm til mig.
- pitti999
Hvis jeg må forslå en ting, så gør din arena færdig før folk skal tilmelde sig. Når den så er færdig, kan du oprette en forumtråd med regler og tilmelding. Det gør det lidt mere overskuelig, både for dig og for andre.
Du kan f.eks. gøre ligesom Xuno har gjort med PvP.
Men ellers er det et super fedt intiativ!
viewtopic.php?f=10&t=6221
Du kan f.eks. gøre ligesom Xuno har gjort med PvP.
Men ellers er det et super fedt intiativ!
viewtopic.php?f=10&t=6221
Im mr meeseeks look at me...
- alexujm
Tak for dit gode råd Pitti
Men jeg ville bare vide om folk overhoved gider at komme til turneringen, for ellers er der jo ingen grund til at lave en arena, vel. Så skriv en pm til mig hvis i har lyst, og så kommer der en endelig tilmelding senere, når arenaen (måske) er bygget færdig.
Der må stadigvæk blive doneret, og selvfølgelig må i også komme med gode råd. Der er jo ingen der er perfekte første gang. hehe
Men jeg ville bare vide om folk overhoved gider at komme til turneringen, for ellers er der jo ingen grund til at lave en arena, vel. Så skriv en pm til mig hvis i har lyst, og så kommer der en endelig tilmelding senere, når arenaen (måske) er bygget færdig.
Der må stadigvæk blive doneret, og selvfølgelig må i også komme med gode råd. Der er jo ingen der er perfekte første gang. hehe
- Xuno
Vil lige komme med et par råd her, da jeg efterhånden har afholdt en del arrangementer (er sikker på at andre "arrangører" vil giv mig ret også).
Få arenaen færdig først, smid derefter en tråd på forummet hvor I allerede har fastsat en dato (det der med at spørge folk hvornår de kan holder ikke!), hvis I ikke får særlig mange tilmeldinger skal I ikke aflyse (!!!) mange melder sig først til på selve dagen og enda i de sidste minutter op til arrangementet. Selv om der ikke møder mange op skal I stadig ikke aflyse, et afholdt arrangement er bedre end et aflyst arrangement.
Sørg for at regler og arrangementet er så planlagt som muligt, da der hurtigt kan opstå forvirring.
Ingame reklame er nøglen! Reklamer ofte men uden at spamme.
Lav eventuelt en tråd hvor I smider billeder ind I, fra arrangementet da det er med til at reklamere endnu mere.
Der ud over vil jeg slå et slag for at gøre så meget som muligt selv. Donationer og hjælp fra andre er da lækkert, men der er nu ikke noget som at bygge tingene selv og der så bare spiller en million Det er også lettest at finde ud af hvad der fungerer og hvad der ikke gør hvis I kender hver en blok I jeres arena.
Klø på drenge!
Og et lille citat fra Field of Dreams "If you build it, he will come"!
Få arenaen færdig først, smid derefter en tråd på forummet hvor I allerede har fastsat en dato (det der med at spørge folk hvornår de kan holder ikke!), hvis I ikke får særlig mange tilmeldinger skal I ikke aflyse (!!!) mange melder sig først til på selve dagen og enda i de sidste minutter op til arrangementet. Selv om der ikke møder mange op skal I stadig ikke aflyse, et afholdt arrangement er bedre end et aflyst arrangement.
Sørg for at regler og arrangementet er så planlagt som muligt, da der hurtigt kan opstå forvirring.
Ingame reklame er nøglen! Reklamer ofte men uden at spamme.
Lav eventuelt en tråd hvor I smider billeder ind I, fra arrangementet da det er med til at reklamere endnu mere.
Der ud over vil jeg slå et slag for at gøre så meget som muligt selv. Donationer og hjælp fra andre er da lækkert, men der er nu ikke noget som at bygge tingene selv og der så bare spiller en million Det er også lettest at finde ud af hvad der fungerer og hvad der ikke gør hvis I kender hver en blok I jeres arena.
Klø på drenge!
Og et lille citat fra Field of Dreams "If you build it, he will come"!
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- alexujm
Super mange tak for de gode råd.
Arenaen er næsten færdig, så reglerne og tilmeldingen kommer lige om lidt.
Der er stadigvæk brug for nogle donationer, fordi så kan vi jo lave flere runder.
Arenaen er næsten færdig, så reglerne og tilmeldingen kommer lige om lidt.
Der er stadigvæk brug for nogle donationer, fordi så kan vi jo lave flere runder.