Vil lige komme med et par råd her, da jeg efterhånden har afholdt en del arrangementer (er sikker på at andre "arrangører" vil giv mig ret også).
Få arenaen færdig først, smid derefter en tråd på forummet hvor I allerede har fastsat en dato (det der med at spørge folk hvornår de kan holder ikke!), hvis I ikke får særlig mange tilmeldinger skal I ikke aflyse (!!!) mange melder sig først til på selve dagen og enda i de sidste minutter op til arrangementet. Selv om der ikke møder mange op skal I stadig ikke aflyse, et afholdt arrangement er bedre end et aflyst arrangement.
Sørg for at regler og arrangementet er så planlagt som muligt, da der hurtigt kan opstå forvirring.
Ingame reklame er nøglen! Reklamer ofte men uden at spamme.
Lav eventuelt en tråd hvor I smider billeder ind I, fra arrangementet da det er med til at reklamere endnu mere.
Der ud over vil jeg slå et slag for at gøre så meget som muligt selv. Donationer og hjælp fra andre er da lækkert, men der er nu ikke noget som at bygge tingene selv og der så bare spiller en million

Det er også lettest at finde ud af hvad der fungerer og hvad der ikke gør hvis I kender hver en blok I jeres arena.
Klø på drenge!
Og et lille citat fra
Field of Dreams "If you build it, he will come"!