sara982i

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
sara982i

sara982i

Post by sara982i »

Dit NAVN: sarah

Dit Minecraft Navn: sara982i

Alder: 10

Sted: danmark

Interesser: Spil, COMPUTER, minecraft, wow andre tosse spil :)

Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca.nogle måneder

Hvor har du hørt om crafters.dk: en ven

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ductorious

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja.
Pars

Re: sara982i

Post by Pars »

sara982i wrote:Dit NAVN: sarah

Sted: danmark

Interesser: Spil, COMPUTER, minecraft, wow andre tosse spil :)

Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca.nogle måneder

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ductorious

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Prøv at skrive lidt mere om de forskellige punkter, så der ikke kun står 1 kort sætning.

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
sara982i

anden forsøg

Post by sara982i »

Dit NAVN: sarah

Sted: danmark,københavn

Interesser: bøger minecraft computer spil og min kanin

Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja jeg har spillet på nogle forskellige servers Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca 1 år

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her doctorious

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja det har jeg og jeg vil gerne selv prøve det ud Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja det menner jeg og jeg vil skam også prøve
Nielsen74

Re: anden forsøg

Post by Nielsen74 »

sara982i wrote:Dit NAVN: sarah

Sted: danmark,københavn

Interesser: bøger minecraft computer spil og min kanin

Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja jeg har spillet på nogle forskellige servers Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca 1 år

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her doctorious

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja det har jeg og jeg vil gerne selv prøve det ud Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja det menner jeg og jeg vil skam også prøve
Jeg har kun ét afklaren spørgsmål: har du læst og forstået reglerne?
Image
sara982i

svar på nielsen74s spørgsmål

Post by sara982i »

ja jeg har læst reglerne :)
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Godt så godkender jeg din ansøgning :)
Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test om reglerne!.
Image
sara982i

kan du teste mig

Post by sara982i »

nielsen74 kan du teste mig :?:
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Testede ok med små fejl, jeg var lige ved at promode da hun/du valgte at logge af serveren :roll: så vi tager lige hele møllen engang til, du kan få en ny test om 24 timer (torsdag 15/01-2015 efter kl 20:00)

EDIT: klare ord valg!
Image
Pars

Post by Pars »

Jeg har promoted Sara. Hun var røget af i går ved et uheld og nåede kun at blive promoted på Lobby i går.
Post Reply