Dit NAVN: sarah
Dit Minecraft Navn: sara982i
Alder: 10
Sted: danmark
Interesser: Spil, COMPUTER, minecraft, wow andre tosse spil
Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca.nogle måneder
Hvor har du hørt om crafters.dk: en ven
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ductorious
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja.
sara982i
- Pars
Re: sara982i
sara982i wrote:Dit NAVN: sarah
Sted: danmark
Interesser: Spil, COMPUTER, minecraft, wow andre tosse spil
Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca.nogle måneder
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her ductorious
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Prøv at skrive lidt mere om de forskellige punkter, så der ikke kun står 1 kort sætning.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- sara982i
anden forsøg
Dit NAVN: sarah
Sted: danmark,københavn
Interesser: bøger minecraft computer spil og min kanin
Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja jeg har spillet på nogle forskellige servers Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca 1 år
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her doctorious
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja det har jeg og jeg vil gerne selv prøve det ud Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja det menner jeg og jeg vil skam også prøve
Minecraft erfaring: Har du SPILLET Minecraft før? ja jeg har spillet på nogle forskellige servers Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ca 1 år
Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? ja det har jeg og jeg vil gerne selv prøve det ud Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt? ja det menner jeg og jeg vil skam også prøve
- Nielsen74
Re: anden forsøg
Jeg har kun ét afklaren spørgsmål: har du læst og forstået reglerne?sara982i wrote:Dit NAVN: sarah
- sara982i
svar på nielsen74s spørgsmål
ja jeg har læst reglerne
- Nielsen74
Godt så godkender jeg din ansøgning
Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test om reglerne!.
Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test om reglerne!.
- Nielsen74
Testede ok med små fejl, jeg var lige ved at promode da hun/du valgte at logge af serveren så vi tager lige hele møllen engang til, du kan få en ny test om 24 timer (torsdag 15/01-2015 efter kl 20:00)
EDIT: klare ord valg!
EDIT: klare ord valg!
- Pars
Jeg har promoted Sara. Hun var røget af i går ved et uheld og nåede kun at blive promoted på Lobby i går.