Dit Navn: Simon
Dit Minecraft Navn: BlackSwaggerBoy
Alder: 17
Sted: Sjælland, Næstved
Interesser: Programering, Computerspil, Fest
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 3 år, hvor jeg har holdt en pause. Jeg har beskæftiget mig meget med creative mode, men har også en god forståelse for pvp - faction eksempelvis.
Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en gennemarbejdet server, som jeg har lyst til at udforske
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil
Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning
BlackSwaggerBoy wrote:Dit Navn: Simon
Dit Minecraft Navn: BlackSwaggerBoy
Alder: 17
Sted: Sjælland, Næstved
Interesser: Programering, Computerspil, Fest
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 3 år, hvor jeg har holdt en pause. Jeg har beskæftiget mig meget med creative mode, men har også en god forståelse for pvp - faction eksempelvis.
Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en gennemarbejdet server, som jeg har lyst til at udforske
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil
Ikke verdens længste ansøgning, men kort og præcis.
Den bliver godkendt hvis du lover at sætte dig godt ind i reglerne inden du kommer ind og beder en mod eller admin om testen.