Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
BlackSwaggerBoy

Ansøgning

Post by BlackSwaggerBoy »

Dit Navn: Simon

Dit Minecraft Navn: BlackSwaggerBoy

Alder: 17

Sted: Sjælland, Næstved

Interesser: Programering, Computerspil, Fest

Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 3 år, hvor jeg har holdt en pause. Jeg har beskæftiget mig meget med creative mode, men har også en god forståelse for pvp - faction eksempelvis.

Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en gennemarbejdet server, som jeg har lyst til at udforske

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil :)
FedeAnderzen

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

BlackSwaggerBoy wrote:Dit Navn: Simon

Dit Minecraft Navn: BlackSwaggerBoy

Alder: 17

Sted: Sjælland, Næstved

Interesser: Programering, Computerspil, Fest

Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 3 år, hvor jeg har holdt en pause. Jeg har beskæftiget mig meget med creative mode, men har også en god forståelse for pvp - faction eksempelvis.

Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en gennemarbejdet server, som jeg har lyst til at udforske

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil :)

Ikke verdens længste ansøgning, men kort og præcis.

Den bliver godkendt hvis du lover at sætte dig godt ind i reglerne inden du kommer ind og beder en mod eller admin om testen.
Image
FedeAnderzen

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply