viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: viktor
Minecraft navn: viktorls
Alder: 11
Kommer fra: gårslev
Venner på Crafters.dk: nej
Lidt om mig:
jeg hedder Viktor og er 11 år kommer fra Jylland min livredt er lasagne og kan godt lide te og kan godt lide at bygge i creative men vil prøve sirvivel og slut.
viktorls wrote:viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Lidt om mig:
jeg hedder Viktor og er 11 år kommer fra Jylland min livredt er lasagne og kan godt lide te og kan godt lide at bygge i creative men vil prøve sirvivel og slut.
Læst og forstået reglerne: Ja
Din ansøgning ser fin ud, så hvis du lige logger ind på serveren og får fat i en moderator (blå), eller admin (rød), så skal vi nok lige få gjort dig til crafter
viktorls wrote:viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Lidt om mig:
viktorls123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Minecraft navn: viktorls123
Alder: 15
Fandt Crafters.dk: Jeg har tidligere spillet inde på crafters da jeg gik død i det. Men da jeg så min ven spille det tænkte jeg på de gode gamle dage hvor lille mig sad inde på denne server
Venner på Crafters.dk: Thorls
Lidt om mig:
Ja som sagt i hvordan jeg fandt crafters har jeg spillet her inde før. På min anden account som blev hacket, Men nok om det det. Jeg er 15 år og hedder viktor jeg bor på jylland og spiller som regel meget computer. Det er min hobby selvfølgelig, men jeg går også i skole.
viktorls123 wrote:viktorls123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Minecraft navn: viktorls123
Alder: 15
Fandt Crafters.dk: Jeg har tidligere spillet inde på crafters da jeg gik død i det. Men da jeg så min ven spille det tænkte jeg på de gode gamle dage hvor lille mig sad inde på denne server
Venner på Crafters.dk: Thorls
Lidt om mig:
Ja som sagt i hvordan jeg fandt crafters har jeg spillet her inde før. På min anden account som blev hacket, Men nok om det det. Jeg er 15 år og hedder viktor jeg bor på jylland og spiller som regel meget computer. Det er min hobby selvfølgelig, men jeg går også i skole.
Læst og forstået reglerne: Ja
Afvist da dette er en tidligere spiller. dog efter som at hans account er blevet hacket har han fået denne promotet.