Ansøgning fra viktorls

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
viktorls

Ansøgning fra viktorls

Post by viktorls »

viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: viktor

Minecraft navn: viktorls

Alder: 11

Kommer fra: gårslev

Venner på Crafters.dk: nej

Lidt om mig:
jeg hedder Viktor og er 11 år kommer fra Jylland min livredt er lasagne og kan godt lide te og kan godt lide at bygge i creative men vil prøve sirvivel og slut.
Læst og forstået reglerne: Ja
Emiellouis

Re: Ansøgning fra viktorls

Post by Emiellouis »

viktorls wrote:viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Lidt om mig:
jeg hedder Viktor og er 11 år kommer fra Jylland min livredt er lasagne og kan godt lide te og kan godt lide at bygge i creative men vil prøve sirvivel og slut.
Din ansøgning ser fin ud, så hvis du lige logger ind på serveren og får fat i en moderator (blå), eller admin (rød), så skal vi nok lige få gjort dig til crafter :D
Relgus

Re: Ansøgning fra viktorls

Post by Relgus »

viktorls wrote:viktorls, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Lidt om mig:
Promotet og startkit udleveret.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
viktorls123

Ansøgning fra viktorls123

Post by viktorls123 »

viktorls123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Minecraft navn: viktorls123

Alder: 15

Fandt Crafters.dk: Jeg har tidligere spillet inde på crafters da jeg gik død i det. Men da jeg så min ven spille det tænkte jeg på de gode gamle dage hvor lille mig sad inde på denne server

Venner på Crafters.dk: Thorls

Lidt om mig:
Ja som sagt i hvordan jeg fandt crafters har jeg spillet her inde før. På min anden account som blev hacket, Men nok om det det. Jeg er 15 år og hedder viktor jeg bor på jylland og spiller som regel meget computer. Det er min hobby selvfølgelig, men jeg går også i skole.
Relgus

Re: Ansøgning fra viktorls123

Post by Relgus »

viktorls123 wrote:viktorls123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Minecraft navn: viktorls123

Alder: 15

Fandt Crafters.dk: Jeg har tidligere spillet inde på crafters da jeg gik død i det. Men da jeg så min ven spille det tænkte jeg på de gode gamle dage hvor lille mig sad inde på denne server

Venner på Crafters.dk: Thorls

Lidt om mig:
Ja som sagt i hvordan jeg fandt crafters har jeg spillet her inde før. På min anden account som blev hacket, Men nok om det det. Jeg er 15 år og hedder viktor jeg bor på jylland og spiller som regel meget computer. Det er min hobby selvfølgelig, men jeg går også i skole.
Afvist da dette er en tidligere spiller. dog efter som at hans account er blevet hacket har han fået denne promotet.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply