hej...
jeg er blevet bannet fra crafters.dk og jeg er rigtig ked af det over det og jeg synes også jeg er blevet uretfærdigt behandlet.
det synes jeg begrundet at da jeg ødelagde nogle ting prøvede jeg at gøre det godt igen men ninjastick sagde ( jeg gider ikke bruge min tid på dig ses ) og det synes jeg er uretfærdigt og jeg synes også at det er uretfærdigt at jeg er blevet permant bannet jeg undskylder meget og håber i vil tage min sag op og se det lidt fra min side mvh Aishakeles10
Jeg er rigtig ked af det..
- Relgus
Re: Jeg er rigtig ked af det..
Hej jeg tager din sag med på vores søndags møde, jeg svare her i tråden efter vi har holdt det.Jonaskeles wrote:hej...
jeg er blevet bannet fra crafters.dk og jeg er rigtig ked af det over det og jeg synes også jeg er blevet uretfærdigt behandlet.
det synes jeg begrundet at da jeg ødelagde nogle ting prøvede jeg at gøre det godt igen men ninjastick sagde ( jeg gider ikke bruge min tid på dig ses ) og det synes jeg er uretfærdigt og jeg synes også at det er uretfærdigt at jeg er blevet permant bannet jeg undskylder meget og håber i vil tage min sag op og se det lidt fra min side mvh Aishakeles10
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
Jonaskeles wrote:hej...
Hej Jonas vi har snakket om din sag og vi har valgt ikke at lukke dig ind igen. med den forklaring Fordi jeg kedet mig, som du kom med lige inden du blev bannet.
- Jonaskeles
så du mener at jeg ALDRIG bliver kukket ind igen ?
- Relgus
ja desvære. du må finde et andet sted at spilleJonaskeles wrote:så du mener at jeg ALDRIG bliver kukket ind igen ?
- Jonaskeles
jeg synes at det er en overdrivlse at jeg ALDRIG må komme ind igen
- Relgus
Jonaskeles wrote:jeg synes at det er en overdrivlse at jeg ALDRIG må komme ind igen
hvis jeg var dig ville jeg prøve igen om et par år når du er klar til at overholde vores regler og måske lidt mere moden. du bryder faktisk 2 regler da du vælger at ødelægge en anden spillers ting fordi du keder dig.
1. du ødelægger en anden spillers ting det er jo et brud på regl nummer 8 som lyder.
Det er ikke tilladt at ændre på bygninger/konstruktioner man ikke selv har opført. Søg tilladelse fra ejeren inden der tages materialer eller redskaber fra kister/ovne o.s.v., man ikke selv har placeret.
og det havde du jo gang i med stor stil da du blev snuppet,
2. i det du har gjort fordi du keder dig viser at du ikke er moden nok til at spille her inde. hvis man har den holdning at reglerne ikke gælder når man keder sig. Skulle der være tvivl snakker jeg om regl nummer 1 her som lyder.
Vi har ingen alderskrav. Dog ønsker vi at alle opfører sig modent og forstår at man på Crafters.dk er en del af et samfund. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise en ansøgning, eller ekskludere en spiller hvis denne ikke er moden nok. Denne regel er også gældende under handel og ved brug af auktioner. Bevidste forsøg på at snyde folk tolereres ikke.