Jonaskeles wrote:jeg synes at det er en overdrivlse at jeg ALDRIG må komme ind igen

hvis jeg var dig ville jeg prøve igen om et par år når du er klar til at overholde vores regler og måske lidt mere moden. du bryder faktisk 2 regler da du vælger at ødelægge en anden spillers ting fordi du keder dig.
1. du ødelægger en anden spillers ting det er jo et brud på regl nummer 8 som lyder.
Det er ikke tilladt at ændre på bygninger/konstruktioner man ikke selv har opført. Søg tilladelse fra ejeren inden der tages materialer eller redskaber fra kister/ovne o.s.v., man ikke selv har placeret.
og det havde du jo gang i med stor stil da du blev snuppet,
2. i det du har gjort fordi du keder dig viser at du ikke er moden nok til at spille her inde. hvis man har den holdning at reglerne ikke gælder når man keder sig. Skulle der være tvivl snakker jeg om regl nummer 1 her som lyder.
Vi har ingen alderskrav. Dog ønsker vi at alle opfører sig modent og forstår at man på Crafters.dk er en del af et samfund. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise en ansøgning, eller ekskludere en spiller hvis denne ikke er moden nok. Denne regel er også gældende under handel og ved brug af auktioner. Bevidste forsøg på at snyde folk tolereres ikke.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3