Opdatering af spawn

Post Reply
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Opdatering af spawn

Post by FedeAnderzen »

Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
Image
User avatar
CasperSK
Posts: 317
Joined: 07 Nov 2010, 10:44

Re: Opdatering af spawn

Post by CasperSK »

FedeAnderzen wrote:Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
Sikke dog en usmagelig kommentar på sådan en tragedie.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Opdatering af spawn

Post by FedeAnderzen »

CasperSK wrote:
FedeAnderzen wrote:Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
Sikke dog en usmagelig kommentar på sådan en tragedie.

Jojo bevares, men tragedien var jo helt tilbage i 2012 da den blev bygget så jeg troede at vi var på tilpas afstand til en lille joke....
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Opdatering af spawn

Post by JBTollak »

Selvom flammerne under spawnkatedralen på Senex aldrig slukkes, modsat Notre Dame i Frankrig, flytter jeg dette indlæg til afsluttede emner.
Post Reply