Opdatering af spawn
- FedeAnderzen
Opdatering af spawn
Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
- CasperSK
Re: Opdatering af spawn
Sikke dog en usmagelig kommentar på sådan en tragedie.FedeAnderzen wrote:Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- FedeAnderzen
CasperSK wrote:Sikke dog en usmagelig kommentar på sådan en tragedie.FedeAnderzen wrote:Det er efterhånden længe siden vi har fået opdateret vores spawn område, jeg vil derfor gerne foreslå at vi får slået firespread til på Senex i (bare i spawn området) så vores spawn bygning kan blive opdateret til et mere tidssvarende design.
Jojo bevares, men tragedien var jo helt tilbage i 2012 da den blev bygget så jeg troede at vi var på tilpas afstand til en lille joke....
- JBTollak
- Administrator
Selvom flammerne under spawnkatedralen på Senex aldrig slukkes, modsat Notre Dame i Frankrig, flytter jeg dette indlæg til afsluttede emner.