Har et link til en video demonstration her Grappling Hook Demonstration
Ved ikke om det kun virker i SP eller om det også virker i MP, håber det dog, og håber at det er et tools vi kan få lov til at bruge

Bodomite
kan du programmere i Java så jaBodomite wrote: ....
Hmm, mon det er muligt selv at rode med settings til mod'et og evt. sætte en begrænsning på ja 25-30 blocks?
Hov hov der er skam nogen her der kan Java og på et højt plan. Jeg er ved at uddanne mig til softwareingeniør og går på 5. semester og det er ikke så lidt Java jeg har lavet. At jeg så ikke lige har tid nu er en helt anden sag (projektarbejde) men jeg regner med at se lidt på Java udvikling til Minecraft engang når jeg har tiden til det (hvilket tidlist kommer til at ske i januar).007mads1 wrote:kan du programmere i Java så jaBodomite wrote: ....
Hmm, mon det er muligt selv at rode med settings til mod'et og evt. sætte en begrænsning på ja 25-30 blocks?
så kunne du jo lave hvad du vel til minecraft....![]()
og jeg vel gætte på at der ikke er her inde der har den store kendskab til Java
Nu skal i lige huske at tage den detalje med at du tager skade af at falde. Jeg tvivler på at det her mod stadig er verdens bedste ide hvis du ikke kan tåle at få hårde stød eller falde.Bodomite wrote:Hmm, du siger noget madsMen om det er muligt at få den til at 'falde'/'bøje' når den bliver skudt ud, er jo et spørgsmål i sig selv :/ Men jeg syntes det ville være kanon for så slipper jeg/andre for at skulle bruge masser af unødvendig kræfter på at bygge os fx. op i den højde vi skal lave noget i for så at skulle mine det ned igen.