Hey tænkte på at dette kunne være en mega nice tool at have på serveren ved dog ikke om det er noget man selv skal installere eller om det kan gøres på serveren sådan at alle får det
Har et link til en video demonstration her Grappling Hook Demonstration
Ved ikke om det kun virker i SP eller om det også virker i MP, håber det dog, og håber at det er et tools vi kan få lov til at bruge
Bodomite
Grappling Hook Mod
- julemand101
Re: Grappling Hook Mod
Det er et klient mod og jeg vil kalde det cheat hvis du bruger det. Ved ikke om andre admins ser mildere på den slags.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- MemorianX
synes det er lidt for vildt at den kan skyde uendeligt langt
- xcanner
Mener også det her mod er lidt "over the top". Så enig med julemand101!
It's all about the community
- spy
hejsa
syndes det var fed ide, det som man så i starten, men da han begynte at vise han kunne skyde "uendlig" gik det formeget over i noget underligt noget samt at man kan lege superhelt g svinge sig rundt, der gik det ned af bakken, med den modt.
hvis der var en begrænsning på ca 15-25 block samtidig at der var kun mugligt at skyde hvis man stod stille, kunne jeg godt se en muglighed, men det vil jo kunne løses med 1 block, hvis man vil reparere ting.
/Spy
syndes det var fed ide, det som man så i starten, men da han begynte at vise han kunne skyde "uendlig" gik det formeget over i noget underligt noget samt at man kan lege superhelt g svinge sig rundt, der gik det ned af bakken, med den modt.
hvis der var en begrænsning på ca 15-25 block samtidig at der var kun mugligt at skyde hvis man stod stille, kunne jeg godt se en muglighed, men det vil jo kunne løses med 1 block, hvis man vil reparere ting.
/Spy
- Bodomite
Kan godt se hvad i mener :/ Jeg så bare muligheden for at reparere eller bygge ting oppe ad en væg uden at skulle bygge blogs for at komme derop
Hmm, mon det er muligt selv at rode med settings til mod'et og evt. sætte en begrænsning på ja 25-30 blocks?
Hmm, mon det er muligt selv at rode med settings til mod'et og evt. sætte en begrænsning på ja 25-30 blocks?
BODOMITE
- CptTomatoKing
kan du programmere i Java så jaBodomite wrote: ....
så kunne du jo lave hvad du vel til minecraft....
og jeg vel gætte på at der ikke er her inde der har den store kendskab til Java
efter min mening skulle den virke som en fiskestang sådan den falder i en bue ned af og ikke bare fortsætter lige ud...
men en god ide... hnn men jeg tror jeg kun ville bruge den hvis den var en del af spilet.
⚒ To mine, or not to mine...
- julemand101
Hov hov der er skam nogen her der kan Java og på et højt plan. Jeg er ved at uddanne mig til softwareingeniør og går på 5. semester og det er ikke så lidt Java jeg har lavet. At jeg så ikke lige har tid nu er en helt anden sag (projektarbejde) men jeg regner med at se lidt på Java udvikling til Minecraft engang når jeg har tiden til det (hvilket tidlist kommer til at ske i januar).007mads1 wrote:kan du programmere i Java så jaBodomite wrote: ....
så kunne du jo lave hvad du vel til minecraft....
og jeg vel gætte på at der ikke er her inde der har den store kendskab til Java
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Bodomite
Hmm, du siger noget mads Men om det er muligt at få den til at 'falde'/'bøje' når den bliver skudt ud, er jo et spørgsmål i sig selv :/ Men jeg syntes det ville være kanon for så slipper jeg/andre for at skulle bruge masser af unødvendig kræfter på at bygge os fx. op i den højde vi skal lave noget i for så at skulle mine det ned igen.
BODOMITE
- julemand101
Nu skal i lige huske at tage den detalje med at du tager skade af at falde. Jeg tvivler på at det her mod stadig er verdens bedste ide hvis du ikke kan tåle at få hårde stød eller falde.Bodomite wrote:Hmm, du siger noget mads Men om det er muligt at få den til at 'falde'/'bøje' når den bliver skudt ud, er jo et spørgsmål i sig selv :/ Men jeg syntes det ville være kanon for så slipper jeg/andre for at skulle bruge masser af unødvendig kræfter på at bygge os fx. op i den højde vi skal lave noget i for så at skulle mine det ned igen.