Portal konkurrence
- xcanner
- Pars
Re: Portal konkurrence
Jeg kan godt huske den sidste konkurrence, hver deltager fik et /warp. Præmien var et warp point, men der blev aldrig fundet en vinder - det var før /home eksisterede. Et af bidragene kan ses vest for batmanlogoet - en glasdome.
- xcanner
Rigtigt Pars I det mindste er der nogen der kan huske det. Der blév aldrig fundet nogen vinder fordi jeg stoppede konkurrencen, pga. for lav deltagelse, de to deltagere fik som trøst et midlertidigt warp i en længere periode.Pars wrote:Jeg kan godt huske den sidste konkurrence, hver deltager fik et /warp. Præmien var et warp point, men der blev aldrig fundet en vinder - det var før /home eksisterede. Et af bidragene kan ses vest for batmanlogoet - en glasdome.
It's all about the community
- RLarsen
- CptTomatoKing
Var det den der DR konkurrence? - den kan jeg godt huske gik i vasken, men kan ikke huske noget siden serveren blev til crafters.dk
⚒ To mine, or not to mine...
- bobiboblolo
- FedeAnderzen
Sky City Crew arbejder også på et forslag og tilmelder sig hermed konkurrencen....
- CptTomatoKing
Jeg er også begyndt at lave et forslag sammen med en ven
⚒ To mine, or not to mine...
- spy
hej
Har også et forslag, hvis det er.
/Spy
edit
kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?
hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring )
men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er)
Har også et forslag, hvis det er.
/Spy
edit
kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?
hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring )
men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er)
- kloakslam
Jeg vil også gerne melde mig til