Portal konkurrence
- xcanner
- Pars
Re: Portal konkurrence
Jeg kan godt huske den sidste konkurrence, hver deltager fik et /warp. Præmien var et warp point, men der blev aldrig fundet en vinder - det var før /home eksisterede. Et af bidragene kan ses vest for batmanlogoet - en glasdome.
- xcanner
Rigtigt ParsPars wrote:Jeg kan godt huske den sidste konkurrence, hver deltager fik et /warp. Præmien var et warp point, men der blev aldrig fundet en vinder - det var før /home eksisterede. Et af bidragene kan ses vest for batmanlogoet - en glasdome.

It's all about the community
- RLarsen
- CptTomatoKing
Var det den der DR konkurrence? - den kan jeg godt huske gik i vasken, men kan ikke huske noget siden serveren blev til crafters.dk
⚒ To mine, or not to mine...
- bobiboblolo
- FedeAnderzen
- Moderator
Sky City Crew arbejder også på et forslag og tilmelder sig hermed konkurrencen....
- CptTomatoKing
Jeg er også begyndt at lave et forslag sammen med en ven 

⚒ To mine, or not to mine...
- spy
hej
Har også et forslag, hvis det er.
/Spy
edit
kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?
hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring )
men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er)
Har også et forslag, hvis det er.
/Spy
edit
kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?
hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring )

men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er)

- kloakslam
Jeg vil også gerne melde mig til