Normal kort virker ikke eller er det bare mig?
- Marcus007363
Normal kort virker ikke eller er det bare mig?
Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.
(y)
- Rekalty
Re: Normal kort virker ikke eller er det bare mig?
Der var en fejl i den måde kortet blev lavet på fordi -nogen- havde udforsket langt ud fra spawn (10'000 - 30'000 blokke fra spawn) og det kunne kortet ikke håndtere. Dette er nu fixed af Jule og alle maps er updated.
- xcanner
Hvilken browser bruger du?Marcus007363 wrote:Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.
It's all about the community
- julemand101
Hvis nogen har problemer med kortet så tryk lige F5 for at reload siden. Jeg har ændret lidt i selve måden det fungerer på og det er ikke alle browsere der fatter der. Testede lige selv kort i chrome og den havde større vanskeligheder ved det så der måtte jeg trykke F5. 

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Har ingen problemer i chrome eller firefox, dog driller IE lidt.julemand101 wrote:Hvis nogen har problemer med kortet så tryk lige F5 for at reload siden. Jeg har ændret lidt i selve måden det fungerer på og det er ikke alle browsere der fatter der. Testede lige selv kort i chrome og den havde større vanskeligheder ved det så der måtte jeg trykke F5.
It's all about the community
- Marcus007363
Jeg bruger IE. Og til alle jer andre tak for jeres svar det gjorde meget mindre forvirretxcanner wrote:Hvilken browser bruger du?Marcus007363 wrote:Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.

(y)