Normal kort virker ikke eller er det bare mig?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Marcus007363

Normal kort virker ikke eller er det bare mig?

Post by Marcus007363 »

Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.
(y)
Rekalty

Re: Normal kort virker ikke eller er det bare mig?

Post by Rekalty »

Der var en fejl i den måde kortet blev lavet på fordi -nogen- havde udforsket langt ud fra spawn (10'000 - 30'000 blokke fra spawn) og det kunne kortet ikke håndtere. Dette er nu fixed af Jule og alle maps er updated.
xcanner

Post by xcanner »

Marcus007363 wrote:Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.
Hvilken browser bruger du?
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Hvis nogen har problemer med kortet så tryk lige F5 for at reload siden. Jeg har ændret lidt i selve måden det fungerer på og det er ikke alle browsere der fatter der. Testede lige selv kort i chrome og den havde større vanskeligheder ved det så der måtte jeg trykke F5. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

julemand101 wrote:Hvis nogen har problemer med kortet så tryk lige F5 for at reload siden. Jeg har ændret lidt i selve måden det fungerer på og det er ikke alle browsere der fatter der. Testede lige selv kort i chrome og den havde større vanskeligheder ved det så der måtte jeg trykke F5. ;)
Har ingen problemer i chrome eller firefox, dog driller IE lidt.
It's all about the community
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

xcanner wrote:
Marcus007363 wrote:Jeg har opdaget noget når jeg er inde på normal kort. Når jeg logger ind og tjekker mig selv så kan jeg se mig mig på kortet men vis jeg går langt væk fra stedet hvor jeg startede. Bliver den det samme sted og den eneste måde den viser hvor jeg er ved at lukke hele browseren ned og bagefter åbne den igen. Jeg kan bare ikke forstå det og vis nogen har et svar på hvad det kan være fordi vil jeg være meget glad.
Hvilken browser bruger du?
Jeg bruger IE. Og til alle jer andre tak for jeres svar det gjorde meget mindre forvirret :D
(y)
Post Reply