hold da op der skal meget til før i høre efter. Håber i har lært noget af det her.
nu har vi sagt at vi ikke har snydt utallige gange men alligevel tror i ikke på os pga. tubbes held. man kan se at i er modne nok til at køre en server på den måde i rotter jer sammen på. virklig godt samarbejde må man sige, nu må vi håbe at i aldrig for forskellige meninger ellers går det jo helt galt.
nu vil jeg fortælle sandheden. lige meget om i kan lide den eller ej.
Fisker, har ikke snydt
mads, har ikke snydt
Tubbe, har ikke snydt
det eneste jeg har prøvet på, er at få jeres små japser øjne til at åbne sig men det er jeg sq blevet træt af.
jeg forstår ikke helt hvordan i kan tro at der nogen der gider at bruge deres tid på at lave apply, whiteliste, læse reglerne også derefter gå ind og snyde og så blive banned, det er jo nok ikke for sjov at vi bruger tid på serveren tror i det.
kan sige det igen, vi har ikke snydt .. men det er i jo nok ligeglade med nu, det er jeg sq også, men prøv at åbne op for andre en jer selv en anden gang tak.
kan godt se at uha nu er der en der fundet mange diamanter det må vi undersøge .. men jeg kan ikke se at Xcanner, at du skal hoppe frem og sige 'Tubbe, er det sjovt at bruge x-ray' godt nok modent .. og med rigtig mange beviser.. yeah right, i enden er det vores ord mod jeres, og efter vi har råbt løs i flere timer om at vi ikke har snydt så er det jo nok fordi at vi ikke har snydt .. fordi puha det er jo godt nok underholdende at sidde at prøve at bevise man ikke har snydt, Jeg får sq nok ikke en kæmpe boner af at sidde og diskutere, jeg synes ikke det er sjovt.. MEN! hvis vi nu havde snydt tror jeg nok vi havde skredet med det samme
P.s. Vi har ikke snydt.
mvh fisker.
undskyld sproget VI SNØD IKKE .. tak fanget den endnu?
Klage over ban af Tubbe88
- FiskerKnQgt
Re: Klage over ban af Tubbe88
woaw julemand sikke nogen store bukser du har på.. kunne da ikke være ligeglad. i følger alligevel ikke sandheden så jeg regnede ikke med der ville ske noget ved at ødelægge lidt.
- FiskerKnQgt
Nå ja.. og du tror vel ikke det ville gøre nogen forskel på ban eller kick.
vi ansøgte pga vi syntes det var en rigtig fed server og der på kunne vi 3 få nogle fede oplevelser men i stedet for fik vi at vide at vi brugte x-ray..
så må vi jo bare finde en ny server hvor på admins faktisk bare tror lidt på dem der spiller på serveren og faktisk bare gider at høre efter hvad der bliver sagt
vi ansøgte pga vi syntes det var en rigtig fed server og der på kunne vi 3 få nogle fede oplevelser men i stedet for fik vi at vide at vi brugte x-ray..
så må vi jo bare finde en ny server hvor på admins faktisk bare tror lidt på dem der spiller på serveren og faktisk bare gider at høre efter hvad der bliver sagt
- RLarsen
- xcanner
Held og lykke... Vi er 4 der har kontrolleret det og fundet xray... Vi lyttede skam, derfor der var så mange der kontrollede det. Og vi "rotter os ikke sammen", hvad i alverden skulle vi få ud af det.FiskerKnQgt wrote: så må vi jo bare finde en ny server hvor på admins faktisk bare tror lidt på dem der spiller på serveren og faktisk bare gider at høre efter hvad der bliver sagt
It's all about the community
- Rekalty
Jeg er ikke helt sikker på, at dit grief fik det resultat du ønskede, Fisker. Efter at have læst din post har jeg banned dig fra forum, det der sprog gider jeg bare ikke høre på.
Det eneste vi har lært af dette, takke været dig, er at vi skal bruge ban hurtigere og oftere, hvis ens venner benytter sig af hævntog, bare fordi man bliver busted i at bruge snyd på serveren. Havde han da så bare i det mindste indrømmet det til at starte med, ville det nok ikke have kommet så langt, men når alle admins/mods der har været nede i hans mine og kigge, klart kan se at der er gravet direkte efter dia, kommer i ikke langt ved at stå fast i en diskussion i har tabt på forhånd. Håber i finder en server det ser bort fra jeres opførsel og snyd.
Det eneste vi har lært af dette, takke været dig, er at vi skal bruge ban hurtigere og oftere, hvis ens venner benytter sig af hævntog, bare fordi man bliver busted i at bruge snyd på serveren. Havde han da så bare i det mindste indrømmet det til at starte med, ville det nok ikke have kommet så langt, men når alle admins/mods der har været nede i hans mine og kigge, klart kan se at der er gravet direkte efter dia, kommer i ikke langt ved at stå fast i en diskussion i har tabt på forhånd. Håber i finder en server det ser bort fra jeres opførsel og snyd.
- Gulerod
Du ville blive overrasket over hvor mange der rent faktisk GIDER lave apps, sige de har læst regler for så at snyde med x-ray.FiskerKnQgt wrote: jeg forstår ikke helt hvordan i kan tro at der nogen der gider at bruge deres tid på at lave apply, whiteliste, læse reglerne også derefter gå ind og snyde og så blive banned, det er jo nok ikke for sjov at vi bruger tid på serveren tror i det.
Det er ikke få kan jeg så fortælle dig.
- julemand101
Altid dejligt med folk der kun kan finde ud af at argumentere ved at nedgøre den anden part. Vi tjekker alle sager grundigt og der har aldrig været nogen sager hvor vi "rotter os sammen". I denne her sag har vi ikke engang snakket om det på admin forummet men tjekket sagen direkte inde i spillet ud fra de beviser xcanner har fundet frem til. Normalt tjekker flere admins ikke sådan en sag som denne men fordi i skrev jeres indlæg valgte vi af ren venlighed at bruge tid på at tjekke det fordi det kunne jo være en fejl.FiskerKnQgt wrote:woaw julemand sikke nogen store bukser du har på.. kunne da ikke være ligeglad. i følger alligevel ikke sandheden så jeg regnede ikke med der ville ske noget ved at ødelægge lidt.
Jeg er sådan set ligeglad med hvad for nogle historier i kommer med. Ud fra jeres opførsel og jeres tankegang at det er i orden at ødelægge ting på grund af uretfærdighed så burde i slet ikke være kommet ind på serveren i første omgang. Derfor er jeg faktisk kun glad for at vi nu kan ban blandt andet dig fordi du overhovedet ikke passer ind på den profil af brugere vi ønsker her på serveren.
Samtidig håber jeg også at alle kan se at vi vælger rent faktisk at bruge en masse tid på den her server. Vi har fanget en hel del folk der bruger xray og de har stort set alle indrømmet det og resten har været alt for tydelige. At begynde at råbe op om at vi admins og moderatorer ikke gør vores arbejde ordentligt er jo helt til grin da vi jo netop bannede dig få minutter efter at dit hærværk var blevet observeret.
Jeg håber i kan finde en anden server der vil tillade den personlighed du har. Det er dog tvivlsomt at nogen gider at have personer der går rundt som levende bomber der sprænger så snart der sker lidt modgang.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Kongemads
"vi og jeres" argumentet er forstået, jeg vil følge mine venner. Så jeg forsvinder også fra serveren i aften.
Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds med det ban der er sket, det er ingen af os. Samtidig kan man sige vi har hver vores måde at udtrykke vrede og magtesløshed på.
Jeg har efterladt huset- Rekalty ved hvor det er.
Jeg er selvfølgelig stærkt uenig i det ban, men forstår samtidig at jeg ikke kan ændre på det. Så jeg finder et andet sted at bygge...
Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds med det ban der er sket, det er ingen af os. Samtidig kan man sige vi har hver vores måde at udtrykke vrede og magtesløshed på.
Jeg har efterladt huset- Rekalty ved hvor det er.
Jeg er selvfølgelig stærkt uenig i det ban, men forstår samtidig at jeg ikke kan ændre på det. Så jeg finder et andet sted at bygge...