City of the banned (bare rolig det er bare et navn)

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
bobiboblolo

Re: Mit project :D

Post by bobiboblolo »

Marcus007363 wrote: Punkt .1: Jeg vil finde en giga stor ørken og få farmet en næsten hele ørkenen måaske det hele.
Har du læst den nyeste regel? Den som siger at det skal se naturligt ud når man farmer sand.

xcanner wrote:
julemand101 wrote:Det var da utroligt at xcanner nu har fået pladsen som den bløde. Xcanner nu må du tage dig sammen! ;)
:D Går straks igang!
For mig er i begge nogle hårde bananer. Glade?
Image
Casper98dk

Re: City of the banned (bare rolig det er bare et navn)

Post by Casper98dk »

Men af ren og skær nysgerrighed... hvad skal der sådan ca til før i vil lave en portal? Ved siden af denne borg jeg er ved at lave (kig side 1) er Sillent hill.... en awesome (men halv forladt) by... (som jeg også ejer :D) Borgen bliver vel i sidste ende 300x300 eller 200x200... og der kommer til at være fee huse og ting og sager deri... Har jeg nogen chance?
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Marcus007363

Re: Mit project :D

Post by Marcus007363 »

bobiboblolo wrote:
Marcus007363 wrote: Punkt .1: Jeg vil finde en giga stor ørken og få farmet en næsten hele ørkenen måaske det hele.
Har du læst den nyeste regel? Den som siger at det skal se naturligt ud når man farmer sand.
Jo jeg har læst den men tænker også o det er i orden om jeg så flader en del af en ørken ud og så bygger min ting der.
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Kravene er stadig at jeg eller xcanner kan lide stedet og vi finder det værende et sted som der vil være almindelig interesse for at besøge for både nye men også gamle brugere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Oka Jule... Jeg vidste bare at i skulle kigge på det... Og så tænkte jeg på hvad der skulle være før man fik "Ok"... Men det har du svaret nu... Tak...

Total Off-topic: Jeg elsker denne server... For Admin, Moderators, og stort set alle andre (som har spillet i længere tid), er så flinke ved hinanden. De hjælper gerne til, I alle slags situationer.. Og folk taler største del af tiden pænt til hinanden og sådan - Folk udviser respekt og modenhed - Og det er sku svært at finde en server med det. Folk kender hinanden og sådan... I <3 US!
Dette var bare lige en kort ros :) Keep up the good work! :)
Image

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk wrote:Total Off-topic: Jeg elsker denne server... For Admin, Moderators, og stort set alle andre (som har spillet i længere tid), er så flinke ved hinanden. De hjælper gerne til, I alle slags situationer.. Og folk taler største del af tiden pænt til hinanden og sådan - Folk udviser respekt og modenhed - Og det er sku svært at finde en server med det. Folk kender hinanden og sådan... I <3 US!
Dette var bare lige en kort ros :) Keep up the good work! :)
Mange tak for rosen. Det er ikke noget nemt arbejde altid at holde serveren et godt sted at være så jeg er glad for at nogen synes det er et godt sted at være selvom vi admins og moderatorer må tage hårde beslutninger. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Det er bare træls at der skal komme folk som ødelægger alt det sjove, Via X-ray, grief, tyveri m.m...
Image

-Casper
Kachuu

Post by Kachuu »

------ Slettet af julemand101 med kommentaren: det der er sku for ulækkert -----
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Casper98dk

Post by Casper98dk »

kachuu?? what?

Oka Jeg vil give 5 iron til den der kan finde et AWESOME navn til min borg... det skal være kort, Sjovt, mincraft-agtigt... Kom :) Håber der kommer et snart
Image

-Casper
Kachuu

Post by Kachuu »

Jeg havde postet et billede af en brun tunge, men det var åbenbart for stødende.... :lol:
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply