Men af ren og skær nysgerrighed... hvad skal der sådan ca til før i vil lave en portal? Ved siden af denne borg jeg er ved at lave (kig side 1) er Sillent hill.... en awesome (men halv forladt) by... (som jeg også ejer ) Borgen bliver vel i sidste ende 300x300 eller 200x200... og der kommer til at være fee huse og ting og sager deri... Har jeg nogen chance?
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.
Kravene er stadig at jeg eller xcanner kan lide stedet og vi finder det værende et sted som der vil være almindelig interesse for at besøge for både nye men også gamle brugere.
Oka Jule... Jeg vidste bare at i skulle kigge på det... Og så tænkte jeg på hvad der skulle være før man fik "Ok"... Men det har du svaret nu... Tak...
Total Off-topic: Jeg elsker denne server... For Admin, Moderators, og stort set alle andre (som har spillet i længere tid), er så flinke ved hinanden. De hjælper gerne til, I alle slags situationer.. Og folk taler største del af tiden pænt til hinanden og sådan - Folk udviser respekt og modenhed - Og det er sku svært at finde en server med det. Folk kender hinanden og sådan... I <3 US!
Dette var bare lige en kort ros Keep up the good work!
Casper98dk wrote:Total Off-topic: Jeg elsker denne server... For Admin, Moderators, og stort set alle andre (som har spillet i længere tid), er så flinke ved hinanden. De hjælper gerne til, I alle slags situationer.. Og folk taler største del af tiden pænt til hinanden og sådan - Folk udviser respekt og modenhed - Og det er sku svært at finde en server med det. Folk kender hinanden og sådan... I <3 US!
Dette var bare lige en kort ros Keep up the good work!
Mange tak for rosen. Det er ikke noget nemt arbejde altid at holde serveren et godt sted at være så jeg er glad for at nogen synes det er et godt sted at være selvom vi admins og moderatorer må tage hårde beslutninger.
Oka Jeg vil give 5 iron til den der kan finde et AWESOME navn til min borg... det skal være kort, Sjovt, mincraft-agtigt... Kom Håber der kommer et snart