Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Adamzki
Posts: 1
Joined: 08 Aug 2011, 16:33

Ansøgning

Post by Adamzki »

Navn: Adam

Minecraft navn: Adamzki

Alder:15

Sted: København

Interesser: Spil, venner, Minecraft, computer :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over et halvt år nu. Jeg spillede singleplayer i starten da jeg skulle lære spillet at kende. Nu spiller jeg næsten kun multiplayer sammen med mine venner, som jeg selv hoster over Hamachi. :) Jeg har spillet på et par online danske servere, og det er det jeg synes er sjovest. :D

Hvor hørte du om crafters.dk fra? Jeg googlede "Danske Minecraft servere" og så kom der noget op om det. :)

Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren endnu.

Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg kan godt lide at spille Minecraft med andre danskere som jeg ikke kender. Jeg er god til at bygge med redstone. :D

Har du forstået reglerne? Ja, det har jeg. :)
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

Navn: Adam

Minecraft navn: Adamzki

Alder:15

Sted: København

Interesser: Spil, venner, Minecraft, computer :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over et halvt år nu. Jeg spillede singleplayer i starten da jeg skulle lære spillet at kende. Nu spiller jeg næsten kun multiplayer sammen med mine venner, som jeg selv hoster over Hamachi. :) Jeg har spillet på et par online danske servere, og det er det jeg synes er sjovest. :D

Hvor hørte du om crafters.dk fra? Jeg googlede "Danske Minecraft servere" og så kom der noget op om det. :)

Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren endnu.

Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg kan godt lide at spille Minecraft med andre danskere som jeg ikke kender. Jeg er god til at bygge med redstone. :D

Har du forstået reglerne? Ja, det har jeg. :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: kunne godt tænke mig at vide hvorfor du ikke spiller på de andre servere mere?
The kirkhammer has spoken.
Post Reply