Navn: Adam
Minecraft navn: Adamzki
Alder:15
Sted: København
Interesser: Spil, venner, Minecraft, computer
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over et halvt år nu. Jeg spillede singleplayer i starten da jeg skulle lære spillet at kende. Nu spiller jeg næsten kun multiplayer sammen med mine venner, som jeg selv hoster over Hamachi. Jeg har spillet på et par online danske servere, og det er det jeg synes er sjovest.
Hvor hørte du om crafters.dk fra? Jeg googlede "Danske Minecraft servere" og så kom der noget op om det.
Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren endnu.
Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg kan godt lide at spille Minecraft med andre danskere som jeg ikke kender. Jeg er god til at bygge med redstone.
Har du forstået reglerne? Ja, det har jeg.
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Navn: Adam
Minecraft navn: Adamzki
Alder:15
Sted: København
Interesser: Spil, venner, Minecraft, computer
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i over et halvt år nu. Jeg spillede singleplayer i starten da jeg skulle lære spillet at kende. Nu spiller jeg næsten kun multiplayer sammen med mine venner, som jeg selv hoster over Hamachi. Jeg har spillet på et par online danske servere, og det er det jeg synes er sjovest.
Hvor hørte du om crafters.dk fra? Jeg googlede "Danske Minecraft servere" og så kom der noget op om det.
Venner på serveren: Jeg har ikke nogen venner på serveren endnu.
Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg kan godt lide at spille Minecraft med andre danskere som jeg ikke kender. Jeg er god til at bygge med redstone.
Har du forstået reglerne? Ja, det har jeg.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
PS: kunne godt tænke mig at vide hvorfor du ikke spiller på de andre servere mere?
The kirkhammer has spoken.