Haha!.. Hvis nogen skulle have misforstået det, var det med Herobrine blot mit forsøg på at tilføje en lille vittig kommentar, som så kunne stå kontrast til det mest oplagte - at en spiller blot har brugt sin /home funktion. Intentionen var ikke at starte yderligere debat omkring emnet. Det skal dog siges at jeg, til trods for at Herobrine blot er en 'myte', finder historien om ham vældigt underholdende.
That being said, synes jeg efterhånden dette lyder mere og mere som en spiller der ganske simpelt prøver at sprede lidt 'mystik' blandt serverens spillere.
Jeg beklager at min lille ironiske tilføjelse ikke blev opfattet efter hensigten.
Creepy
- Marcus007363
Re: Creepy
Bare lav en smiley næste gang når du mener det forsjov okayCh0x wrote:Haha!.. Hvis nogen skulle have misforstået det, var det med Herobrine blot mit forsøg på at tilføje en lille vittig kommentar, som så kunne stå kontrast til det mest oplagte - at en spiller blot har brugt sin /home funktion. Intentionen var ikke at starte yderligere debat omkring emnet. Det skal dog siges at jeg, til trods for at Herobrine blot er en 'myte', finder historien om ham vældigt underholdende.
That being said, synes jeg efterhånden dette lyder mere og mere som en spiller der ganske simpelt prøver at sprede lidt 'mystik' blandt serverens spillere.
Jeg beklager at min lille ironiske tilføjelse ikke blev opfattet efter hensigten.

(y)
- bobiboblolo
- Marcus007363
Re: Creepy
Det kan det ikke være eftersom at jeg hørte grisen flere gange blive skadet samt fandt jeg det ved et træ.bobiboblolo wrote:Grisen har højest sandsynligt begået selvmord ned af en skrænt/dit tag.
(y)