Creepy

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Ch0x

Re: Creepy

Post by Ch0x »

Haha!.. Hvis nogen skulle have misforstået det, var det med Herobrine blot mit forsøg på at tilføje en lille vittig kommentar, som så kunne stå kontrast til det mest oplagte - at en spiller blot har brugt sin /home funktion. Intentionen var ikke at starte yderligere debat omkring emnet. Det skal dog siges at jeg, til trods for at Herobrine blot er en 'myte', finder historien om ham vældigt underholdende.

That being said, synes jeg efterhånden dette lyder mere og mere som en spiller der ganske simpelt prøver at sprede lidt 'mystik' blandt serverens spillere.

Jeg beklager at min lille ironiske tilføjelse ikke blev opfattet efter hensigten.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Ch0x wrote:Haha!.. Hvis nogen skulle have misforstået det, var det med Herobrine blot mit forsøg på at tilføje en lille vittig kommentar, som så kunne stå kontrast til det mest oplagte - at en spiller blot har brugt sin /home funktion. Intentionen var ikke at starte yderligere debat omkring emnet. Det skal dog siges at jeg, til trods for at Herobrine blot er en 'myte', finder historien om ham vældigt underholdende.

That being said, synes jeg efterhånden dette lyder mere og mere som en spiller der ganske simpelt prøver at sprede lidt 'mystik' blandt serverens spillere.

Jeg beklager at min lille ironiske tilføjelse ikke blev opfattet efter hensigten.
Bare lav en smiley næste gang når du mener det forsjov okay :D ? Men det var nu ikke så meget dig det var mere mig og kachuuu der startede det :mrgreen:
(y)
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Grisen har højest sandsynligt begået selvmord ned af en skrænt/dit tag.
Image
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

bobiboblolo wrote:Grisen har højest sandsynligt begået selvmord ned af en skrænt/dit tag.
Det kan det ikke være eftersom at jeg hørte grisen flere gange blive skadet samt fandt jeg det ved et træ.
(y)
Post Reply