Trade i spawn? Nu må det stoppe
- RLarsen
- Posts: 405
- Joined: 06 Nov 2010, 10:35
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
hvis folk smider ting i spawn må det være for deres egen regning hvis der skulle være en der kom til spawn og ved at et uheld fik fat i nogle ting
- Marcus007363
- Posts: 573
- Joined: 16 May 2011, 12:51
- Location: Danmark
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Okay hvis jeg nu forstår rigtigt så siger du lige nu at hvis nogen bytter i spawn men en anden person får fat på tingen så kan man ikke forlange den tilbage?RLarsen wrote:hvis folk smider ting i spawn må det være for deres egen regning hvis der skulle være en der kom til spawn og ved at et uheld fik fat i nogle ting
(y)
- CasperSK
- Posts: 317
- Joined: 07 Nov 2010, 10:44
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Jeg har handlet meget i trade huset og synes der er en kæmpe fejl ved det, der er to døre ind til hvert Trade rum, og de er af træ, alle kan jo vade ind, fjern dørene ud af bygningen og erstat de andre med metal døre som låses indefra.
Mine 5 cent.
Undskylder eventuelle autocorrect fejl
Mine 5 cent.
Undskylder eventuelle autocorrect fejl
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Marcus007363
- Posts: 573
- Joined: 16 May 2011, 12:51
- Location: Danmark
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
ahh jeg kan se hvad du mener og her er et exempel på hvad man så slulle gøre man skulle erstatte trædærene med metaldøre som du sagde men så lave en håndtag på den inderste del af døren og bare lave den være åben. eller man kunne jo lave en pressure plate på jorden og så imens man stod der inde på den lukkede metal dørene hvilket er mere smart end mit første forslag for ved det færste kunne man jo finde på at lukke dørene og så bare klikke psawn eller noget i den stil.CasperSK wrote:Jeg har handlet meget i trade huset og synes der er en kæmpe fejl ved det, der er to døre ind til hvert Trade rum, og de er af træ, alle kan jo vade ind, fjern dørene ud af bygningen og erstat de andre med metal døre som låses indefra.
Mine 5 cent.
Undskylder eventuelle autocorrect fejl
(y)
- Casper98dk
- Posts: 1088
- Joined: 31 Dec 2010, 13:47
- Location: In-game building something.
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Det kan faktisk lade sig gøre at lave et "perfekt" system... har set dem før... Men *BIB* de tager lang tid at lave.. Jeg kan godt sætte mig til det.. Men det bliver i mit område så
- Marcus007363
- Posts: 573
- Joined: 16 May 2011, 12:51
- Location: Danmark
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Altså de ting jeg taler om tager ikke så lang tis at lave det er bare lidt diggy diggy og lidt buildy buildy og måake replaycy replaycy og så er den fikset
(y)
- FedeAnderzen
- Posts: 2063
- Joined: 09 Mar 2011, 19:06
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Men er det nødvendigt ? Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet snydt.
Folk lader ikke til at have noget imod at stå og smide deres ting på hinanden i spawn, hvorfor skal det så være Fort Knox sikkert når der skal byttes i Trade ?
Folk lader ikke til at have noget imod at stå og smide deres ting på hinanden i spawn, hvorfor skal det så være Fort Knox sikkert når der skal byttes i Trade ?
- Casper98dk
- Posts: 1088
- Joined: 31 Dec 2010, 13:47
- Location: In-game building something.
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Det er også fint.. Men folk brokkede sig over det... Jeg ville gøre noget ved det
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Folk er vel modne nok til at vente uden for et klart afgrænset trade område, hvis ikke bør man overveje om man spiller på den rigtige server.
It's all about the community
- CasperSK
- Posts: 317
- Joined: 07 Nov 2010, 10:44
Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe
Jeg ved ikke om man bør lave det, den eneste begrundelse jeg har for det er, Fordi man kan. Og at det er en lidt liret feature, ellers ja det virker jo som det skal
we've tried nothing and we're all out of ideas.