Preview af skin på crafters.dk

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Zirtel

Preview af skin på crafters.dk

Post by Zirtel »

Jeg har lavet en skin som Xuno123 og jeg benytter, men vi er desværre i den situation at previewet ikke viser vores hoved. Det er ikke det store problem, bare generelt irritation :P

Nogen der har ideer om hvorfor ?

Skinet virker fint ingame.
Image
julemand101

Re: Preview af skin på crafters.dk

Post by julemand101 »

Aner det ikke men du kunne måske en anden gang linke til det?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

Zirtel wrote:Jeg har lavet en skin som Xuno123 og jeg benytter, men vi er desværre i den situation at previewet ikke viser vores hoved. Det er ikke det store problem, bare generelt irritation :P

Nogen der har ideer om hvorfor ?

Skinet virker fint ingame.
Jeg ved ikke helt hvorfor, men at heller ikke brugt længere tid på at finde fejlen/problemet. Kan du evt. post et link til dit skin?

Problemet kan ses her http://www.crafters.dk/?page_id=886 ved at søge på xuno123
It's all about the community
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Her er et link til hans skin :P
Image
To mine, or not to mine...
Zirtel

Post by Zirtel »

Ja det er det :) Heller ikke noget jeg syntes der skal lægges timer i. Og nu mit skin er blevet linket, kan det være jeg har lavet en fejl da jeg lavede skinnet ? altså de hvide firkanter.
Image
xcanner

Post by xcanner »

Zirtel wrote:Ja det er det :) Heller ikke noget jeg syntes der skal lægges timer i. Og nu mit skin er blevet linket, kan det være jeg har lavet en fejl da jeg lavede skinnet ? altså de hvide firkanter.
Nej, fejlen er vist på crafters.dk
xcanner

Post by xcanner »

xcanner wrote:
Zirtel wrote:Ja det er det :) Heller ikke noget jeg syntes der skal lægges timer i. Og nu mit skin er blevet linket, kan det være jeg har lavet en fejl da jeg lavede skinnet ? altså de hvide firkanter.
Nej, fejlen er vist på crafters.dk
Har lige hørt i min øresnegl at det er en fejl i selv skinnet, kan være at Ninjastick kan komme med en bedre beskrivelse.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

xcanner wrote:Har lige hørt i min øresnegl at det er en fejl i selv skinnet, kan være at Ninjastick kan komme med en bedre beskrivelse.
Jeg kan da prøve.

Hvis i laver skins i mspaint starter baggrundsfarven med at være hvid. Hvid er hvid og ikke transparent (gennemsigtig). Jeg vil foreslå at i henter SkinEdit, da "viskelæderet farver gennemsigtigt". Visk alt ud som ikke hører til jeres skin.

Skins udelukkende er lavet med "gennemsigtig" bliver vist som helt hvid da Java ikke kan finde ud af det. Så ingen gennemsigtige eller usynlige mennesker...

Vær opmærksom på at den stadig er i Alpha.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
MemorianX

Post by MemorianX »

Ellers bare brug et andet program end paint. jeg kan anbefale at bruge paint.net som et gratis alternativ
xcanner

Post by xcanner »

Det skal også lige bemærkes at der er en spiller skin cache på serveren. Så forvent ikke at det slår til med det samme på crafters.dk (hver skin cache's 24 timer).
Post Reply