Nogen der har ideer om hvorfor ?
Skinet virker fint ingame.
Jeg ved ikke helt hvorfor, men at heller ikke brugt længere tid på at finde fejlen/problemet. Kan du evt. post et link til dit skin?Zirtel wrote:Jeg har lavet en skin som Xuno123 og jeg benytter, men vi er desværre i den situation at previewet ikke viser vores hoved. Det er ikke det store problem, bare generelt irritation
Nogen der har ideer om hvorfor ?
Skinet virker fint ingame.
Nej, fejlen er vist på crafters.dkZirtel wrote:Ja det er detHeller ikke noget jeg syntes der skal lægges timer i. Og nu mit skin er blevet linket, kan det være jeg har lavet en fejl da jeg lavede skinnet ? altså de hvide firkanter.
Har lige hørt i min øresnegl at det er en fejl i selv skinnet, kan være at Ninjastick kan komme med en bedre beskrivelse.xcanner wrote:Nej, fejlen er vist på crafters.dkZirtel wrote:Ja det er detHeller ikke noget jeg syntes der skal lægges timer i. Og nu mit skin er blevet linket, kan det være jeg har lavet en fejl da jeg lavede skinnet ? altså de hvide firkanter.
Jeg kan da prøve.xcanner wrote:Har lige hørt i min øresnegl at det er en fejl i selv skinnet, kan være at Ninjastick kan komme med en bedre beskrivelse.