Enig, det ser da tosset ud. Var selv lidt ked af mit kabinet ikke har de kabelføringsveje men det er sku da idioti at Komplett ikke har valgt at bruge dem i det her kabinet.Nemisisdk wrote:Nu nævner i godt nok at den ene skuffe sidder skævt. Det er hvad det er, men hvis jeg skal bide mærke i noget, så er det at de ikke anvender kabelføringsvejene i selve kabinettet, sådan som det er lavet til.
Kan du se de to sorte felter ved siden af bundkortet? Meningen er at man trækker kablerne fra fx strømforsyningen bag bundkortet og så kommer kablerne op der ved siden af bundkortet. Fidusen er at kablerne på den måde ikke vil forhindre luftgennemstrømningen i kabinettet. Som dine kabler ligger nu så spærre de ret godt for luftgennemstrømning. Det ligner faktisk noget værre sjusk det de har lavet de.astro379 wrote:Why hva mener du?
Jeg vil nok anbefale dig at finde en der har forstand på computere der kan fiks disse problemer hvis du selv er ked af at rode med det (specielt CPU køleren). Jeg vil dog også lige at det er temmelig nemt arbejde at tage kablerne ud de forskellige steder og så føre kablerne bag bundkortet (tag nogle billeder af hvordan tingene så ud før så du nemmere kan sammenligne hvis du har glemt nogle stik).
Omkring CPU køleren var det lidt besværligt med min maskine da bundkortet var lidt dumt designet i forhold til mit kabinet. Problemet er at man skal have en såkaldt backplate der sidder bag på bundkortet og derfor er der et hul. Men hullet passede så ikke helt til bundkortet så det blev en del arbejde med at bøje metal. Hvis du tager et billede af bagsiden af computeren (altså bagsiden af den plade hvor bundkortet sidder på) er det dog nemt at vurdere om dette bliver et problem.
(sidst er du altid velkommen til at tage maskinen til Hjørring sammen med fx CPU køler og så skal jeg nok fiks den gratis mens du kan se på mine høns )