Robinson Crafters #2 Team Edition

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Grandt_666

Re: Robinson Crafters #2 Team Edition

Post by Grandt_666 »

Nemisisdk wrote: så kan jeg holde øje med du ikke dummer dig :lol:
Er du nu helt sikker på du har velovervejet, at påtage dig den opgave? :lol:
Member of The Islanders
xcanner

Post by xcanner »

Så er Robinson Crafters #2 Team Edition skudt i gang!
It's all about the community
kasperfranz

Post by kasperfranz »

Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)

edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
Last edited by kasperfranz on 22 Dec 2012, 15:34, edited 1 time in total.
Image
den_store_konge

Post by den_store_konge »

Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...
xcanner

Post by xcanner »

kasperfranz wrote:Jeg har et problem når jeg kommer til min island efter at have været død (kan slet ikke komme der hen) dør instant (og når jeg respawner falder ejg bare)

edit: det er som om der mangler et spawn sted (0,0) hvor man kan komme hen igen)
den_store_konge wrote:Hvad gør man hvis man spawner og så falder hele tiden? Hvis jeg bruger /island home dør jeg med det samme og begynder at falde når jeg spawner. Desuden kan jeg kun slette min ø hvis jeg skriver /island delete to gange, og det kan jeg ikke nå på den korte tid faldet er...
En lille config fejl, det er rettet nu!
xcanner

Post by xcanner »

Vinderen bliver annonceret i aften kl 20.00 - denne gang vinder man kun æren + guldnavn.

Der bliver mulighed for at komme rundt til alle deltagernes ø'er derefter.
xcanner

Post by xcanner »

Så blev vinderholdet af Robinson Crafters #2 fundet.

1. pladsen: Team: kasperfranz, kiffning3000, famfranz
2. pladsen: Team: mh85, theis_f, mh85_bot
3. pladen: Deles imellem 3 hold: Team: nielsen74 – Team: funkyboobs, fantasykitten, nrone, nollerdk – Team: zicy, reelgus, astro379 og 007mads1

Der kan afhentes en trøste præmie til Team: xuno123,zirtel, btnlrchjhnsn hos xcanner.

Tak til alle for at deltage! Robinson vil være åben en lille uges tid endnu. Der kan trænes til næste omgang eller man kan besøge deltager ø’erne:

/warp kasperfranz /warp mh85 /warp nielsen74 /warp funkyboobs /warp zicy /warp tobiashk /warp sighvatur /warp coolkasper99 /warp gumz1110 /warp mw2es /warp caspersk /warp xuno123
Post Reply