Fårefarmen
- Erobran
Re: Fårefarmen
Dejligt at få lov at blive der ude:), men jeg skal nok lade hver at udvide ø'en det har jeg hellere aldrig haft planer om, er tilfreds med en "baby" ø .
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- FedeAnderzen
Jeg var lige derude og kigge. Virkelig godt arbejde, det ser brandgodt ud. Dog er jeg lidt bekymret for antallet af får i magentaafdelingen, jeg kan ikke forestille mig at der er nok får, måske vi skulle reducere antallet i de andre afdelinger og så øge antallet i denne ?
- GumZ1110
Vi har ikke avlet et bestemt antal til hver farve, vi har bare avlet, hvis der skal justeres på antallet, af får er det da bare iorden
hvor mange vil i sige der skal være af hver farve ?
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Pars
Du skal ikke tage dig af Fede, det er bare en dårlig joke. I-landsproblemerGumZ1110 wrote:Vi har ikke avlet et bestemt antal til hver farve, vi har bare avlet, hvis der skal justeres på antallet, af får er det da bare iorden
- Icy_troll
Jeg har prøvet at få antallet til at ligge omkring 40-50 får af hver farve, sådan at der ikke er mere end 200 får hvert sted. Dog kan vi lave en undtagelse i forhold til magenta, sådan at vi bare lader to får af farverne blå pink og lilla være, og avler magenta op på en 180-190 stykker. På den måde er der stadig under 200 får i området, mens vi har den nødvendige mængde af god-tier magenta får.
I have no idea what's going on.