snøft, er griefing og creepers sådan et stort problem for folket ?Cola_00 wrote:Hej Ovesen
Den nye normal world bliver ligesom den nuværende uden mobs, lige fra zombiet til creepere
Begge worlds vil være peacefull
Crafters.dk Her er fremtiden!
- doctorious
Re: Crafters.dk Her er fremtiden!
I'all prevail - | - Just one more Block
- Grandt_666
Nu skriver du godt nok Peaceful, men du mener vel kun uden monstre?Cola_00 wrote:Begge worlds vil være peacefull
Normal world har hidtil kørt som "normal", for at man kan komme ned på ½ hjerte (1 health). Personligt så jeg den gerne ændret til "Hard", så man rent faktisk kan dø af sult, hvilket så giver en udfordring i forhold til "Defaults" (men det er en anden snak). Peaceful regenererer health.
Member of The Islanders
- Xuno
Så der bliver ikke nogen permanent verden der bliver med mobs ?
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- doctorious
Xuno wrote:Så der bliver ikke nogen permanent verden der bliver med mobs ?
Var også det jeg havde håbet på der kom, og stadig inderligt håber der gør.
I'all prevail - | - Just one more Block
- Zicy
Det ser rigtigt fornuftigt ud det i har gang i her, tror kun det kan blive en succes det her. Thumbs up, og ja vis der er noget i tror man kan hjælpe med så spørg da endelig
- JBTollak
- Administrator
Opdatering.
Vi er velsignet med at Ninjastick fortsat vil fungere som Admin.
Det er vi meget begejstrede over, da han uden tvivl vil kunne bidrage med sin erfaring fra kørslen af serveren, hvor vi andre stod og ventede lidt på hvad vi fik i hænderne.
Jeg selv vil også joine Admin-teamet, hvor jeg sammen med Ninjastick vil fungere som bro mellem back-end og in-game
Link:
viewtopic.php?f=10&t=6319
Vi er velsignet med at Ninjastick fortsat vil fungere som Admin.
Det er vi meget begejstrede over, da han uden tvivl vil kunne bidrage med sin erfaring fra kørslen af serveren, hvor vi andre stod og ventede lidt på hvad vi fik i hænderne.
Jeg selv vil også joine Admin-teamet, hvor jeg sammen med Ninjastick vil fungere som bro mellem back-end og in-game
Link:
viewtopic.php?f=10&t=6319
- Ninjastick
Jeg håber lidt på at den nye 1.8 verden vil være med mobs, da det her er en åbenlys og gratis mulighed for at få en feature der er blevet efterspurgt et par gange. Minecraft med mobs er også et lidt andet spil, så det giver en klar variation imellem de 2 faste maps. Jeg er helt sikkert pro, men der er en del uenighed omkring detXuno wrote:Så der bliver ikke nogen permanent verden der bliver med mobs ?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Torqia
Hold op hvor er det dejligt at Crafters for mulighed for at fortsætte... I er for fede:D
enig med Ninja dog.. jeg ser også monstre i 1.8 verdenen som en gylden mulighed for at tilfredsstille flere forskellige mennesker da præferencer jo er forskellige.
Personligt ville jeg ELSKE en permanent verden med mobs..
Men igen.. for sejt i tager faklen og løber videre. Vi er mange der glæder os til at løbe med:)
enig med Ninja dog.. jeg ser også monstre i 1.8 verdenen som en gylden mulighed for at tilfredsstille flere forskellige mennesker da præferencer jo er forskellige.
Personligt ville jeg ELSKE en permanent verden med mobs..
Men igen.. for sejt i tager faklen og løber videre. Vi er mange der glæder os til at løbe med:)
Nemo saltat sobrius
- JBTollak
- Administrator
Tak for støtten Torqia
Jeg vil knytte en kommentar til snakken om mobs i 1.8 verdenen, hvilket er en interessant mulighed så vi ikke ender med 2 ens permanente verdener med tiden.
Mobgriefing, som er den ødelæggelse en Creeper forårsager, eller de blocks en Enderman fjerner, vil være slået fra på en mulig verden med mobs.
Jeg vil knytte en kommentar til snakken om mobs i 1.8 verdenen, hvilket er en interessant mulighed så vi ikke ender med 2 ens permanente verdener med tiden.
Mobgriefing, som er den ødelæggelse en Creeper forårsager, eller de blocks en Enderman fjerner, vil være slået fra på en mulig verden med mobs.
- Grandt_666
Lidt input i monsterdebatten:
Nu erindrer jeg ikke at der skulle være ændret i mobspawningen, men hvis der er monstre i normal, bliver der bygget farme, som vil give problemer. Denne post indeholder info om emnet. Det drejede sig om Nether, men er det samme i de andre worlds.
Mobcap har vi oplevet i flere sammenhænge, bla. i forbindelse med Robbinson crafters.
Hvis der er en fyldt farm, vil der ikke spawne så mange andre steder, og verden vil opleves som mobfri, til farmen/farmene bliver tømt, og med ét er der mange mobs alle steder, og der vil ikke komme ret mange mobs i farmen igen.
Blot for lige at få denne variabel med i diskussionen.
Nu erindrer jeg ikke at der skulle være ændret i mobspawningen, men hvis der er monstre i normal, bliver der bygget farme, som vil give problemer. Denne post indeholder info om emnet. Det drejede sig om Nether, men er det samme i de andre worlds.
Mobcap har vi oplevet i flere sammenhænge, bla. i forbindelse med Robbinson crafters.
Hvis der er en fyldt farm, vil der ikke spawne så mange andre steder, og verden vil opleves som mobfri, til farmen/farmene bliver tømt, og med ét er der mange mobs alle steder, og der vil ikke komme ret mange mobs i farmen igen.
Blot for lige at få denne variabel med i diskussionen.
Member of The Islanders