Ban fra crafters D:

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Oste_Reje

Ban fra crafters D:

Post by Oste_Reje »

Hej Crafters-Staffs!

Jeg vil gerne undskylde for min opførsel på serveren, som førte til, at jeg blev bannet. Det var ikke min hensigt at skabe problemer, og jeg forstår nu, at min opførsel ikke var passende. Jeg har lært af mine fejl og lover, at det ikke vil gentage sig.

Jeg sætter stor pris på Crafters-samfundet og vil meget gerne have en ny chance for at deltage. Jeg håber, I vil overveje at ophæve mit ban, så jeg kan være en positiv del af serveren igen.

Mange tak for jeres tid og forståelse.

Venlig hilsen,
Oste_Reje
Holy_Ducky_
Moderator

Re: Ban fra crafters D:

Post by Holy_Ducky_ »

Hej Crafters-Staffs!

Jeg vil gerne undskylde for min opførsel på serveren, som førte til, at jeg blev bannet. Det var ikke min hensigt at skabe problemer, og jeg forstår nu, at min opførsel ikke var passende. Jeg har lært af mine fejl og lover, at det ikke vil gentage sig.

Jeg sætter stor pris på Crafters-samfundet og vil meget gerne have en ny chance for at deltage. Jeg håber, I vil overveje at ophæve mit ban, så jeg kan være en positiv del af serveren igen.

Venlig hilsen,
Oste_Reje
Tak for din unban ansøgning.
Der vil blive kigget på den ved næste møde.

Du får svar i tråden her.

Duck
Holy_Ducky_
Moderator

Re: Ban fra crafters D:

Post by Holy_Ducky_ »

Hej Crafters-Staffs!

Venlig hilsen,
Oste_Reje
Vi har kigget på din ansøgning og er kommet frem til, at du desværre ikke er klar til, at være en del af crafters fællesskabet endnu.
Dette begrunder vi med graden af din umodneopførsel optil dit ban.

Mvh.
Duck
Post Reply