hey marcus, hvis du bare vil køre 7-8 pers vanilla kan jeg anbefale servercraft.co, de har et udemærket tilbud på 42 kr/md for en fin nok server. Der er ikke begrænsning på slots (altså hvor mange spillere der kan være på) kun indtil serveren chrasher. du kan ikke installere bukkit, det er der ganske simpelt ikke ram nok til på den billige. Dog ligger firmaet i USA og derfor er der en anelse latency, men det er ik meget.
Jeg er nu skiftet over til multiplaygameservers.com, det er ganske udemærket, du konfigurere selv din server til præcis hvor mange slots hvor meget ram og ikke mindst hvor den skal ligge henne: min ligger lige nu i frankfurt (tyskland) jeg bestile den til sverige, men de har tekniske problemer deroppe, dog flytter de den over så snart den er klar

men frankfurt er heller ikke værst…. MEN (og der er et men) det bliver jo dyrere for bedre kvalitet, så jeg har altså smidt 300 kr for 3 måneder, og der er fordi de har 25% åbnings tilbud på den første betaling, og så naturligvis bliver det billigere og billigere jo flere måneder du betaler for af gangen…. dog har den 1GB ram hvilket er lige nok til at køre bukkit på 10 pers… nogen vil sige det ikke er nok, men det kører hamrende godt og jeg har ikke oplevet nogen fejl endnu (kun dem jeg selv laver på FTP

)
så hvis du vil have bukkit skal du have lidt mere ram og så bliver det altså lidt dyrere.
mht til hvordan man holder en server kørende, så fik jeg meget viden ved at gå på bukkit.org, minecraftforum googl youtube osv. det er i sidste ende et spørgsmål om erfaring, så hvis du er helt ny kan det også anbefales at du prøver at hoste en lokalt på din computer og leger lidt med at konfigurere en server, inden du skyder penge afsted…
fortsat god aften
//Thomas