kan bruges begge veje her, de har deres pvp community hvor de har det sjovt, i har det måske ikke så sjovt da det lige var jer det gik ud over. Dog kan jeg undre mig hvorfor bygge i pvp til at starte med hvis i ikke var klar til at blive angrebet ? Hvis det er mobs i er efter så spawner de også i Adventure mappet hvor pvp er slået fra og greifing er ulovligt.It's all about the community...
Eventuel ændring på PvP world
- Kachuu
Re: Eventuel ændring på PvP world
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- maja4626
Præcis!KayL0w wrote:Maja, du har det kun sjovere fordi det ikke er din bygning der er fuldstændig smadret.
- Derfor laver jeg ikke bygninger i pvp
- Jakiqz
Klaske det her er min mening og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening det skal jo ikke kun være sjovt for de ældre / elitists.
Last edited by Jakiqz on 29 Dec 2011, 22:36, edited 1 time in total.
- Jakiqz
Kachuu wrote:kan bruges begge veje her, de har deres pvp community hvor de har det sjovt, i har det måske ikke så sjovt da det lige var jer det gik ud over. Dog kan jeg undre mig hvorfor bygge i pvp til at starte med hvis i ikke var klar til at blive angrebet ? Hvis det er mobs i er efter så spawner de også i Adventure mappet hvor pvp er slået fra og greifing er ulovligt.It's all about the community...
Vi ville nemlig have pvp for pvp men meningen var ikke at vores 5 timers arbejde skulle blive smadret på 5 minutter, jeg har som sådan ikke noget imod det hvis vi havde brugt 5 minutter på det selv men synes det virker ret unfair, fairhed (Ikke et ord jeg ved det.) ville være at man kun måtte tage de ting personen havde på sig i stedet for at ødelægge hans arbejde.
- maja4626
Alle som spiller på serveren, læser vel på forumJakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet.
- CasperSK
Jeg må desværre give klaske ret, i de gamle regler hed der "tag ikke noget med i PVP du ikke vil miste", desuden står jeres kister derude stadig, dem kan vi ikke komme i.Jakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Jakiqz
Kan godt være dog tvivler jeg Maja.maja4626 wrote:Alle som spiller på serveren, læser vel på forumJakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet.
- Jakiqz
Dog er vores timer gået til spilde.CasperSK wrote:Jeg må desværre give klaske ret, i de gamle regler hed der "tag ikke noget med i PVP du ikke vil miste", desuden står jeres kister derude stadig, dem kan vi ikke komme i.Jakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet.
- klaske
det er jo fordi du har fejlet og ikke læst reglerne ordenligt...Jakiqz wrote:Dog er vores timer gået til spilde.CasperSK wrote:Jeg må desværre give klaske ret, i de gamle regler hed der "tag ikke noget med i PVP du ikke vil miste", desuden står jeres kister derude stadig, dem kan vi ikke komme i.Jakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet.
du har en meget tynd sag.
- maja4626
Derfor spilder man hellere ikke 5 timer på noget i pvp, som højt sandsynligt bliver smadretJakiqz wrote: Vi ville nemlig have pvp for pvp men meningen var ikke at vores 5 timers arbejde skulle blive smadret på 5 minutter, jeg har som sådan ikke noget imod det hvis vi havde brugt 5 minutter på det selv men synes det virker ret unfair, fairhed (Ikke et ord jeg ved det.) ville være at man kun måtte tage de ting personen havde på sig i stedet for at ødelægge hans arbejde.
Og nu er det ikke fordi, jeg vil skændes eller blive uvenner med nogen.
Men en af jer, må der have læst reglerne?