Eventuel ændring på PvP world

Kritik af Crafters.dk
Kachuu

Re: Eventuel ændring på PvP world

Post by Kachuu »

It's all about the community...
kan bruges begge veje her, de har deres pvp community hvor de har det sjovt, i har det måske ikke så sjovt da det lige var jer det gik ud over. Dog kan jeg undre mig hvorfor bygge i pvp til at starte med hvis i ikke var klar til at blive angrebet ? Hvis det er mobs i er efter så spawner de også i Adventure mappet hvor pvp er slået fra og greifing er ulovligt.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
maja4626

Post by maja4626 »

KayL0w wrote:Maja, du har det kun sjovere fordi det ikke er din bygning der er fuldstændig smadret.
Præcis!
- Derfor laver jeg ikke bygninger i pvp :D
Image
Jakiqz

Post by Jakiqz »

Klaske det her er min mening og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening det skal jo ikke kun være sjovt for de ældre / elitists.
Last edited by Jakiqz on 29 Dec 2011, 22:36, edited 1 time in total.
Jakiqz

Post by Jakiqz »

Kachuu wrote:
It's all about the community...
kan bruges begge veje her, de har deres pvp community hvor de har det sjovt, i har det måske ikke så sjovt da det lige var jer det gik ud over. Dog kan jeg undre mig hvorfor bygge i pvp til at starte med hvis i ikke var klar til at blive angrebet ? Hvis det er mobs i er efter så spawner de også i Adventure mappet hvor pvp er slået fra og greifing er ulovligt.

Vi ville nemlig have pvp for pvp men meningen var ikke at vores 5 timers arbejde skulle blive smadret på 5 minutter, jeg har som sådan ikke noget imod det hvis vi havde brugt 5 minutter på det selv men synes det virker ret unfair, fairhed (Ikke et ord jeg ved det.) ville være at man kun måtte tage de ting personen havde på sig i stedet for at ødelægge hans arbejde.
maja4626

Post by maja4626 »

Jakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet. :)
Alle som spiller på serveren, læser vel på forum :D
Image
CasperSK

Post by CasperSK »

Jakiqz wrote:Klaske det her er min og jeg er ret sikker på også ikke forum brugende spilleres mening så er det ikke min ting? Synes du skal holde dig ud af tråden hvis der ikke er andet. :)
Jeg må desværre give klaske ret, i de gamle regler hed der "tag ikke noget med i PVP du ikke vil miste", desuden står jeres kister derude stadig, dem kan vi ikke komme i.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Jakiqz

Post by Jakiqz »

maja4626 wrote:
Alle som spiller på serveren, læser vel på forum :D
Kan godt være dog tvivler jeg Maja. :)
Jakiqz

Post by Jakiqz »

CasperSK wrote:
Jeg må desværre give klaske ret, i de gamle regler hed der "tag ikke noget med i PVP du ikke vil miste", desuden står jeres kister derude stadig, dem kan vi ikke komme i.
Dog er vores timer gået til spilde.
klaske

Post by klaske »

Jakiqz wrote:
CasperSK wrote:
Dog er vores timer gået til spilde.
det er jo fordi du har fejlet og ikke læst reglerne ordenligt...

du har en meget tynd sag.
maja4626

Post by maja4626 »

Jakiqz wrote: Vi ville nemlig have pvp for pvp men meningen var ikke at vores 5 timers arbejde skulle blive smadret på 5 minutter, jeg har som sådan ikke noget imod det hvis vi havde brugt 5 minutter på det selv men synes det virker ret unfair, fairhed (Ikke et ord jeg ved det.) ville være at man kun måtte tage de ting personen havde på sig i stedet for at ødelægge hans arbejde.
Derfor spilder man hellere ikke 5 timer på noget i pvp, som højt sandsynligt bliver smadret ;)
Og nu er det ikke fordi, jeg vil skændes eller blive uvenner med nogen.
Men en af jer, må der have læst reglerne?
Image
Post Reply