ingen på serveren fortiden? tid til ny map?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
CptTomatoKing

Re: ingen på serveren fortiden? tid til ny map?

Post by CptTomatoKing »

FedeAnderzen wrote:
RMJ1984 wrote:Kan slet ikke spille på serveren mere. Mit minecraft crasher stadig efter 1min gør det kun på crafters.dk virker fint i singleplayer, har dog ikke haft andre servere at teste med.

Vi må også snart tage stilling tror jeg, evt nye ting. gamle map duer hvis bare ikke mere, for træls at se på alt det skidt :P og det er ikke til at komme rundt.

Kan man ikke give folk en chance for at frede de ting de gerne ville beholde og så jævne resten med jorden ?

Det vil godt nok være lettere bare at starte et nyt map, men man behøver vel ikke smide det gamle væk, der ligger jo mange timers arbejde i de ting der er lavet. Selvom det ikke er alt der er lige flot.
God ide :D men det vel tage langt tid :(

Hvis man fx. kan downloade det map vi har nu og bruge et værktøj (fx mcedit) til at tage det ud man vel beholde, derefter skal man så uploade det så en eller anden kan sætte det hele ind i et nyt world...
Men hvis man gør det så kan folk snyde ved fx. at sætte en masse dia blocks i sit hus :(

Man kan også gøre det sådan at man skal give koordinaterne på det man vel have gemt og der så bliver sat nogle til at finde de ting og smide dem i et nyt map...

Begge løsninger vel tage ca. 100 år - såå jeg tror ikke at det vel være en god løsning i den sidste ende :?

Jeg syntes at vi skal have et nyt map :) men jeg syntes ikke at det skal være nu (hellere velte til en støre opdatering eller spillet bliver "udgivet")...

Jeg syntes også vi skal have lavet et eller andet sysyem der gør at bygninger kan blive "forældet", sådan hvis en spiller ikke spiller mere må man tage spillerens bygninger (så de ikke bare står i vejen) det vel også gøre at der kan gå længere tid inden vi har behov for nyt map ;) (men det må vel vente til nyt map)
To mine, or not to mine...
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Jeg synes ikke at man skulle fjerne folks bygninger vil du så fjerne zeppelineren og de andre flotte ting?

Jeg tror det kunne være fedt med et nyt spawn væk fra alt, men kommer man så ikke til at overtræder Worldguard?
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

bobiboblolo wrote:Jeg synes ikke at man skulle fjerne folks bygninger vil du så fjerne zeppelineren og de andre flotte ting?

Jeg tror det kunne være fedt med et nyt spawn væk fra alt, men kommer man så ikke til at overtræder Worldguard?
Jeg mener hvis der er en der laver et lille hus lige ved siden af dit store projekt og ham der har lavet det stopper med at spille - hvad vel du så gøre når du vel til at udvide??

Men faktisk en god idé at flytte spawn - verden er jo uendelig så hvorfor så slette alt for at få mere plads??
Man kan evt. lave et warp til det gamle spawn...
Der er vel ikke noget der forhindre en i at flytte - og så skal man ikke til at lave alle de nice ting igen :D
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Problemet er stadig biomes og det ville tage for langtid at vælte ting og der vil ikke komme nye ting at mine. Der er mange problemer. alle andre servere resetter regel messigt. det kan være 2 gange om året, eller hvad nu man vælger.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

RMJ1984 wrote:Problemet er stadig biomes og det ville tage for langtid at vælte ting og der vil ikke komme nye ting at mine. Der er mange problemer. alle andre servere resetter regel messigt. det kan være 2 gange om året, eller hvad nu man vælger.
Ja men hvorfor egentlig gøre det? Alt virker jo når du kommer ud i nye områder - så hvis du vel have de nye ting så tag der ud ;)
atlem

Post by atlem »

http://www.youtube.com/watch?v=xEvdjPhN ... ideo_title
http://www.youtube.com/watch?v=rj6Fcm9blCw
visit mycraft.me for more videos or join the video contest yourself
Last edited by atlem on 29 Mar 2011, 20:08, edited 1 time in total.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Fin video :D jeg ved ikke hvad det har med emnet at gøre :? men det ser fint ud :)
atlem

Post by atlem »

nei eg postet feil sry :P
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

atlem wrote:nei eg postet feil sry :P
Okay :D
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Refresh worldmap! :D
/kaffe
Post Reply