God ideFedeAnderzen wrote:RMJ1984 wrote:Kan slet ikke spille på serveren mere. Mit minecraft crasher stadig efter 1min gør det kun på crafters.dk virker fint i singleplayer, har dog ikke haft andre servere at teste med.
Vi må også snart tage stilling tror jeg, evt nye ting. gamle map duer hvis bare ikke mere, for træls at se på alt det skidtog det er ikke til at komme rundt.
Kan man ikke give folk en chance for at frede de ting de gerne ville beholde og så jævne resten med jorden ?
Det vil godt nok være lettere bare at starte et nyt map, men man behøver vel ikke smide det gamle væk, der ligger jo mange timers arbejde i de ting der er lavet. Selvom det ikke er alt der er lige flot.

Hvis man fx. kan downloade det map vi har nu og bruge et værktøj (fx mcedit) til at tage det ud man vel beholde, derefter skal man så uploade det så en eller anden kan sætte det hele ind i et nyt world...
Men hvis man gør det så kan folk snyde ved fx. at sætte en masse dia blocks i sit hus

Man kan også gøre det sådan at man skal give koordinaterne på det man vel have gemt og der så bliver sat nogle til at finde de ting og smide dem i et nyt map...
Begge løsninger vel tage ca. 100 år - såå jeg tror ikke at det vel være en god løsning i den sidste ende

Jeg syntes at vi skal have et nyt map

Jeg syntes også vi skal have lavet et eller andet sysyem der gør at bygninger kan blive "forældet", sådan hvis en spiller ikke spiller mere må man tage spillerens bygninger (så de ikke bare står i vejen) det vel også gøre at der kan gå længere tid inden vi har behov for nyt map