Thehardstyle

Kritik af Crafters.dk
thedkhardstyle

Re: Thehardstyle

Post by thedkhardstyle »

Okay, tak for svaret ;)
RLarsen

Post by RLarsen »

men hvorfor gide komme tilbage hvis det er sådan en "lorde" server

Code: Select all

2011-06-28 12:51:08	thedkhardstyle	omfg lorte FUCKING FUCKEDY FUCKING LORDE SERVER GIDER DEN IK MERE FUCK DET HER LORT

Code: Select all

2011-06-28 12:53:19	thedkhardstyle	uuh ha, jeg blir banned fra serveren der bliver trukket af en tyk mand der spiser chips,
2011-06-28 12:53:25	thedkhardstyle	i hans kælder, hygsomt,
modent - men det er vel hvad man kan forvente af en 14 årig snotnæse ;)
Image
xcanner

Post by xcanner »

RLarsen wrote:
modent - men det er vel hvad man kan forvente af en 14 årig snotnæse ;)
Vi har mange af de der knejte som mener det er sejt at snyde. At de ikke finder en free build offline server, hvor de kan spawne items og flyve rundt, lige så meget de vil, er mig en gåde (der er massere af den slags servere).
It's all about the community
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Ninjastick wrote:Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
Det er ikke helt sådan verden hænger sammen :P :
mojang/notch har penge nok at udvikle for men hvad skal de bruge pengene til? - de kunne ansette flere folk men det gør de af gode grunde ikke...
Så flere penge til mojang er okay men jeg kan ikek se det kan give hurtigere updats
Udover det så syntes jeg heller ikke der skal komme flere/hurtigere updates da der vel komme mange flere bugs og serveren vel være nede hele tiden fordi at den skal opdateres :?
To mine, or not to mine...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Ja okay.. Og Santa ville også få rygende travlt med Bukkit..

Det var absolut off topic, undskyld mit hijack :)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
(y)
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Ninjastick wrote:Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
Også vis vi fik hurtigere updates vil man ikke kunne nå at se alle de nye ting og lære dem inden en ny kommer og så bliver det jo også ikke mere soændene hver gang en kommer
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Marcus007363 wrote:Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
Har jeg aldrig oplevet. Sker det også ved 1.6 og 1.7?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:
Marcus007363 wrote:Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
Har jeg aldrig oplevet. Sker det også ved 1.6 og 1.7?
Øhh det ved jeg ikke men jeg tror ikke det er noget med opdateringerne jeg tror det er min egen computer der gør det. :? :D :oops:
(y)
Post Reply