Thehardstyle
- RLarsen
Re: Thehardstyle
men hvorfor gide komme tilbage hvis det er sådan en "lorde" server
modent - men det er vel hvad man kan forvente af en 14 årig snotnæse
Code: Select all
2011-06-28 12:51:08 thedkhardstyle omfg lorte FUCKING FUCKEDY FUCKING LORDE SERVER GIDER DEN IK MERE FUCK DET HER LORT
Code: Select all
2011-06-28 12:53:19 thedkhardstyle uuh ha, jeg blir banned fra serveren der bliver trukket af en tyk mand der spiser chips,
2011-06-28 12:53:25 thedkhardstyle i hans kælder, hygsomt,
- xcanner
Vi har mange af de der knejte som mener det er sejt at snyde. At de ikke finder en free build offline server, hvor de kan spawne items og flyve rundt, lige så meget de vil, er mig en gåde (der er massere af den slags servere).RLarsen wrote:
modent - men det er vel hvad man kan forvente af en 14 årig snotnæse
It's all about the community
- Ninjastick
Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- CptTomatoKing
Det er ikke helt sådan verden hænger sammen :Ninjastick wrote:Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
mojang/notch har penge nok at udvikle for men hvad skal de bruge pengene til? - de kunne ansette flere folk men det gør de af gode grunde ikke...
Så flere penge til mojang er okay men jeg kan ikek se det kan give hurtigere updats
Udover det så syntes jeg heller ikke der skal komme flere/hurtigere updates da der vel komme mange flere bugs og serveren vel være nede hele tiden fordi at den skal opdateres
⚒ To mine, or not to mine...
- Ninjastick
Ja okay.. Og Santa ville også få rygende travlt med Bukkit..
Det var absolut off topic, undskyld mit hijack
Det var absolut off topic, undskyld mit hijack
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Marcus007363
Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
(y)
- Marcus007363
Også vis vi fik hurtigere updates vil man ikke kunne nå at se alle de nye ting og lære dem inden en ny kommer og så bliver det jo også ikke mere soændene hver gang en kommerNinjastick wrote:Bare lad ham købe nye accounts! Det give Mojang flere penge at udvikle for og så får vi hurtigere updates ^^
(y)
- julemand101
Har jeg aldrig oplevet. Sker det også ved 1.6 og 1.7?Marcus007363 wrote:Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
Øhh det ved jeg ikke men jeg tror ikke det er noget med opdateringerne jeg tror det er min egen computer der gør det.julemand101 wrote:Har jeg aldrig oplevet. Sker det også ved 1.6 og 1.7?Marcus007363 wrote:Nu hvor man snakker om speed hack har nogen en computer hvor når man går rundt i singleplayer så pludselig begynder man at bevæge sig mega hurtigt uden man har gjort noget?
(y)